donderdag 24 oktober 2013

Weten jullie misschien ook waar mijn zusje is?


Nou ja, stiekem weet ik het natuurlijk wel, zusje en zwager zitten  een weekje in
"Deutschland"

Ze hebben een blokhut gehuurd op de camping in Lorch tussen Koblenz en Rudesheim.


En ze genieten er geweldig van de omgeving en van het prachtige weer


Helaas zijn de stoelen en bedden niet van dezelfde kwaliteit als thuis


En dus trekken ze er veel op uit



En gaan vaak even ergens anders zitten


Kijk, dat vind ik nou weer zo lief: Ze zijn maar een paar dagen weg en de ouders worden niet vergeten. Zij krijgen nog een heerlijk ouderwets kaartje over de post toegestuurd.


Zusje handwerkt ook overal, breien doet ze het liefst in de auto


En, ja hoor. Ze heeft de quiltwinkel ook al weer gevonden, de lapjes zitten al onderin de tas vertelde ze me gisteren


"Gleich wie bei uns"


Voor mij wel makkelijk dat zusje er even niet is, geen telefoontjes, geen whats-appje, geen sms-je.

Kan ik eindelijk eens opschieten


Heerlijke werkjes vind ik dit


Maar er is nog een hoop te doen



Ik zal toch blij zijn als ze weer veilig thuis zijn!!

Fijne dag vooral voor de vakantiegangers

groetjes

Wietske

16 opmerkingen:

Annelies zei

Lekker nog even weg in het najaar. Je zus heeft het goed bekeken.

quiltingmieke zei

piep fijn vr je zusje, en jij schiét idd goed op. mooi werk, heerlijk dat appliceren knuf

Evelyne zei

Wat een mooie randen en blokjes!
Je zult zusje toch ook wel een beetje missen.
Vind het ook altijd weer fijn dat je weet dat ze het leuk hebben en straks weer veilig thuis zijn.
Iets in de auto handwerken lukt mij niet, ben dan gelijk wagenziek, maar het lijkt me heerlijk dat te kunnen, geen verloren tijd zullen we maar zeggen.

Lieve groetjes, Evelyne

Lida zei

Wens ze een heerlijke zonnige vakantie en jij plezier met je steekjes, je gaat lekker! Groetjes
Lida

Annie Kingma.Bonnema zei

Mooi je werk en dus even rustig zonder zusje, mooi verslag
Groetnis Annie

marga zei

Zusje verblijft inderdaad in een prachtige omgeving dat is echt genieten van de natuur op dit moment met al zijn kleuren. De kleurtjes van jou werk zijn heel anders maar ook iets om te bewonderen.
groeten
Marga

quilting Jeannet zei

Wij gaan volgende week op vakantie, en dan gaat het me regenen.......jammer dat je winkel nog niet open is Wietske, anders kwam ik langs, we gaan namelijk naar het Brabantse.

Marguerite zei

Je zus en zwager hebben lekker weer om er een paar daagjes tussen uit te gaan.
En ze is al net zo verslaafd als jij, dat ze de quiltwinkel in moest.
Handwerken doe ik niet in de auto. Niet eens tijdens heb varen. Vind dat altijd zo snue voor Paul. Hij maar sturen en ik niet mee kijken.
Wat wordt je quilt lekker vrolijk.
Groetjes Marguerite

Heleni zei

Zusje treft het wat weer betreft geweldig. Mooie omgeving ook.
Als ik al die frisse kleurtjes van je zie, krijg ik ook zin om zoiets leuks te maken. Echt inspirerend Wietske.

Suuske zei

Aaaaah..... zúcht..... wat gaat dit een mooie quilt worden. Prachtig met al die felle kleuren.

Hermie zei

ze hebben prachtig weer en wat heb je weer leuke quilts onderhanden

Anoniem zei

Hè lieve zus, wat heb je er weer een mooi verhaal van gemaakt! We zitten nu in backhaus Dries ja, in rudesheim. Gaan straks naar het klooster! Dick heeft al een hele lange Wienwandlumg gemaakt en ik heb zowaar buiten zitten borduren.
Maar als ik je sweathearts zie verlang ik ook wel weer naar huis! Wat wordt het mooi!! Nee hoor grapje kan de hele winter weer verder daar mee. Er ligt al een heleboel geknipt klaar.. Geniet er maar lekker van, kusje van zusje

Anoniem zei

Jullie kunnen geloof ik ook geen dag zonder elkaar he-geen wonder dat jullie uiterlijk zo op elkaar lijken! (lol)
Succes met je Sweetheart
groetjes,Truus uit Drenthe

Aangenaam verpozen met Joke zei

Volgens mij mis je je zusje toch stiekem ook wel een beetje. Gelukkig neemt ze zelfs via je blog contact op. Wat ga je toch snel met de sweethearts. Het wordt prachtig.
Groeten, Joke

Rennie zei

Heerlijk zo'n zusje.

Anny zei

Spannend die kleurenleerles in je laatste blogje. En.... ik mest echt even grinniken om dat breiwerk in de auto...