maandag 7 oktober 2013

Rust


En als Fedde dan weer naar huis is,
En al het andere kindergrut heeft weer afscheid genomen

Als het huis weer aan kant is
En wij met een voldaan gevoel terugkijken op weer een mooi moment met voltallig nageslacht

Dan......

Pakken wij vroeg in de avond onze fiets en maken ons fietsrondje in het kader van de zo noodzakelijke - broodnodige - frisse lucht en beweging

Niet dat we daar dan zin in hebben hoor

O, nee
Ik ga liever met mijn nieuwe lapjes in de weer, maar ik weet ook dat beweging en frisse lucht onontbeerlijk zijn.

Maar onze inzet werd beloond


 Ongelooflijk, zo mooi



In totaal werden er 5 ballonnen opgelaten met allemaal vrolijke feestvierende mensen aan boord


En daar kun jij op afstand eens heerlijk van genieten.


Op afstand want ik zou nooit, echt nooit in zo'n mandje gaan.

Vandaag pas op de plaats, lekker appliceren en vanmiddag zingen.
Hoe heerlijk kun je je week beginnen

Fijne dag

groetjes

Wietske

15 opmerkingen:

Marguerite zei

Wat mooi die luchtballonnen. We zijn een paar keer naar de ballonfeesten in Joure geweest. Zo indrukwekkend, zo mooi. Ik zou het wel een keertje mee willen maken. Het schijnt zo rustig te zijn in zo'n mandje.
Mooie paddenstoelen zijn dit toch altijd.
En nu weer lekker met je lapjes in de weer. Ik met andere lappen, want er ligt een berg strijkgoed op me te wachten.
Groetjes Marguerite

Sonja- Sezoentje zei

Wat mooi dat je dan zo een cadeautje krijgt om mee te genieten op je fietstochtje; Hier is de dagelijkse beweging een rondje wandelen met Ky, anders zit ik ook de hele dag tussen mijn lapjes :-)
Veel plezier vandaag en een heel fijne herfstweek, liefs, Sonja

Rennie zei

Zeg dat wel Wietske, hoe heerlijk kan een week beginnen. Fijne dag verder. Ik ga zo 10 km lopen (luie zweet van het weekend er uitwerken hihi).

Wilma Kuin zei

Wat zijn die paddestoelen toch prachtig!! Alleen daarvan kun je al zo genieten,..

Anoniem zei

Ja, ik heb ze gezien de balonnen, alle vijf kwamen ze over. Mooie paddestoelen.
Groet Hanny.

Sis Voorn zei

rood met witte stippen.... ze blijven prachtig....

Martine zei

Als uit een sprookje zulke paddestoelen.

Lida zei

Na een heerlijk weekend een heel fijne week! Groetjes
Lida

Floor zei

Fietsen en quilten tegelijk.... zou dat wat zijn?
Nee, dan kan je niet genieten van de mooie omgeving. Dan zie je geen paddenstoelen.

Annie Kingma.Bonnema zei

Het was heerlijk weer voor een fietstochtje, ook dat hebben wij gedaan.
ook weer voor ballonnen zeker, want die zweefden ook hier door het luchtruim.
Nee zelf in dat mandje lijkt me niet geweldig, hangt ook nog een aardig prijskaartje aan.
vandaag weer met de lapjes, ik ook sterretjes
Groetnis Annie

Hermie zei

prachtig die paddestoelen, je hebt dus een leuk weekend gehad.

marion zei

goed begin van de week.........

carina zei

Wauw de echte paddenstoelen! Ja heerlijk zo even nagenieten. Daarna smakt de koffie ook weer heerlijk

Tineke Bolleboom zei

Wat heerlijk dat je zo geniet, fijn om dat te lezen, onverwachte dingen zoals die prachtige paddestoelen, het oplaten van de ballonnen, was je thuis gebleven had je het niet gezien!

Anny zei

Wat leuk, hier waren vanavond ook een aantal ballonnen in de lucht. Dat gaat zo vreedzaam he?