maandag 28 oktober 2013

Heel veel kronen


Hadden we het vorige weekend erg druk met deze kroon

Overigens slapen we er
heerlijk onder!

Gisteren en eergisteren heb ik me vooral bezig gehouden met deze

wat een

productiewerk

8 moet ik er maken

je bent dus echt al
een hele dag bezig

voordat je er
eentje opgeregen hebt

Deze kroon hoort bij het deel van de sweet Hearts dat gemaakt is in de maand waarin Willem Alexander gekroond werd, zeer toepasselijk was het toen.

De komende dagen ga ik er mee aan de slag, het is een hoop werk......

------------------------------------------------------

Zusje is weer thuis en ze hebben het heerlijk gehad. Het weer  werkte natuurlijk heel erg mee en dat leverde deze prachtige foto's op




hier zou je als

quiltster toch enorm

veel inspiratie

van krijgen?

Vandaag blijf ik thuis, eigenlijk moet ik vanmiddag gaan zingen in Helmond, maar ik heb de dirigent gisteren al voorspeld dat ik het niet zie zitten om in deze storm in de auto, type koekblikje, te stappen.

zomaar voor de lol

Ik wens jullie dus een voorzichtige dag toe, en hoop dat er geen ongelukken gebeuren

groetjes

Wietske

17 opmerkingen:

Saskia van Schie zei

Groot gelijk heb je, lekker binnen blijven vandaag en als je niet hoeft....niet doen!!

nelleke zei

Hey meis,

Nee, als je niet persé eruit hoeft kan je beter thuis blijven met dit weer. Ik heb mijn dochter om half zeven naar haar werk gebracht en er lagen overal takken e.d de storm word nu heftiger.

Prachtige foto`s!!!!! Die zal zeker genoten hebben (je zus).
En dan die kroon...wowww wat gaaf! En dan tegen mij zeggen ik wou dat ik zo handig was..haha...

over je reactie nog even dit: ik weet nog dat je vorige jaar die pop had gekocht, een hele mooie! Maar inderdaad wel een prijskaartje. De entre de rit ernaartoe
het parkeren daar en de verleiding om toch weer te kopen hebben me doen besluiten dit keer niet te gaan. Maar leuk is het wel altijd, zòn poppenbeurs. Je komt er dingen tegen die je helemaal niet verwacht.


fijne week,

lieve groetjes,

Nelleke

Marjan zei

Zeker productiewerk... maar het wordt wel erg mooi! Blijf maar lekker binnen vandaag, als je er niet echt uit hoeft...

Marguerite zei

Ga maar lekker met je lapjes aan de gang, lekker binnen achter glas. Heb net jongste met de auto naar school gebracht en het kriebelt nu wel om zo even bij het water te gaan kijken. Heb nu eenmaal een afwijking dat ik water moet/wil zien. Wie weet staan er wel super golven. Kan ik meteen kijken of de boot er nog rustig bij ligt. En als ik dan weer thuis ben ga ik verder met mijn eigen storm.
Groetjes Marguerite

Coco zei

Ik heb net mijn 2 kleinkindjes naar school gebracht 15 km verderop, vlak voor Maastricht. Ik moest door de open velden boven op een plateau... Ik vloog zowat van de ene witte streep naar de andere en ik reed niet in type koekblik.
Het is echt bar en boos. Goed advies: binnenblijven!

Hermie zei

De storm komt jou dus wel goed uit (LOL) kun je lekker lang met je quiltwerk bezig.

KijkDaarIs zei

Dacht even origamie ????
maar het zijn je patroontjes..wel een gepruts..maar het gaat vast mooi worden...
Fijne dag..;0)

ria vogelzang zei

Wat een pracht van een kroon! En al dat schattige applicatie-werk! Mooi zeg!
Je hebt gelijk over de foto's; wat een inspiratie; die kleuren!
Geniet van je binnenzonderwindlekkernaarbuitenkijken-dagje!
Doe ik ook.... ;)
Groetjes, Ria.

Annie Kingma.Bonnema zei

Mooie foto's, en ja een lekker binnen, lapjes dag
Eerst het huis netjes, was een druk weekeinde, met kinderen'maar gezellig
Groetnis Annie

Lida zei

Inderdaad veel van hetzelfde maar wat wordt het mooi! Groetjes
Lida

Carin zei

Wat een leuke kroontjes zijn dat en die foto's zijn geweldig om te zien!

Sis Voorn zei

Leuke kroontjes !

Floor zei

Mooi die kronen. Wel veel werk, maar ach, daar draaien wij quilters toch onze handen niet voor om :-)
Die storm, best eng.
Moest er ook eventjes door met mijn koekblikje. Stuur heel erg stevig vastgehouden en het is gelukt. Kreeg nog wel een flinke tak op mijn voorruit.
Zo het hondje uitlaten, hoop dat ze niet wegwaait.

marga zei

Als alle acht af zijn kun je echt spreken van een kroon op mijn werk.
Op dit moment raast hier de storm om het huis het zal wel het laatste deel van Nederland zijn dat er last van heeft alhoewel toen wij gisteren vanuit Amsterdam naar ons huis in het oosten van het land reden er ook al behoorlijk aan ons autootje werd getrokken.
Dus vandaag maar eens heerlijk gewoon thuis.
Groeten
Marga

carina zei

Wauw wat een werk maar wel enig hoor! Inderdaad de kroon op je werk zeg maar.

Heleni zei

Ja-a da's veel werk vooraf. Maar wel lekker dat je straks achter elkaar kunt gaan appliqueren.
Wat een prachtige foto's van zusje.

Wilma zei

Mooie kronen. succes met dit leuke werkje!