maandag 25 februari 2013

Wat jij daar doet, dat kan ik ook


Heerlijk dagje hadden we gisteren. Ook voor mijn lief was het een dag van totale onthaasting.

Hij vond zelfs dat hij ook maar eens kennis moest maken met het quiltgebeuren. Nou is hij erg goed in het afmeten en knippen van stof maar ergens een bies aanzetten had hij nog nooit gedaan.

Een uitdaging dus!!!




Zal hij hem straks ook gaan doorquilten????

Maar hij vond het leuk om te doen


Afwachten maar of dit een vervolg gaat krijgen. Vandaag roept de plicht weer.

 Ik heb gisteren het eerste meisje geknipt en in de boom gespeld. Vandaag zal ik haar er op naaien

Leuk, maar priegelig werkje!


Toevallig zag ik gisteren op een van de blogs een sneak preview van het tweede deel en ik ben blij dat ik hier toch aan begonnen ben. Het ziet er veelbelovend uit.


Fijne dag allemaal

groetjes

Wietske

23 opmerkingen:

Atelier Hartendief zei

Wat ben jij (of eigenlijk jullie) lekker bezig. Wat had je moeten doen als je het quilten niet ontdekt had! Groetjes Marijke

Noa zei

Wat wordt hij mooi die mystery ik vind hem ook leuk maar begin er niet aan want ik ben al met 3 dingen bezig
fijne dag

Suuske zei

Vele handen maken licht werk. Zo krijg je nog eens wat gedaan op een dag. Maar pas op, straks ben je je lapjes kwijt ;-)
Ik zat hier het hele weekend aan de keukentafel mijn quilt door te rijgen. Nu zijn er toch genoeg mensen hier in huis maar bij niemand begon het te kriebelen.
Fijne dag!

Martine zei

Het is enig om te doen dat priegelwerkje. Je krijgt er geen spijt van.

Marguerite zei

Wat wordt dat meisje leuk. Heb zaterdag het tijdschrift in mijn handen gehad en zitten wikken en wegen of ik hem mee zou nemen. Toch maar niet gedaan. Heb zo vreselijk veel wat ik leuk vind om te doen klaar liggen. Nu eerst de strijk en de poets dan overblijven en dan pak ik of mijn lapjes of de verfkwast.
Groetjes Marguerite
Leuk hé samen aan de knutsel met je man. De mijne en ik zitten ook vaak samen aan de tafel te knutselen.

Heleni zei

Oh wat geweldig een quiltassistent te hebben. Hij pakt het serieus aan zo te zien.

Aangenaam verpozen met Joke zei

Wat leuk dat je man ook hielp met quilten. Maar het is wel gevaarlijk. Straks moet je vechten om de naaimachine. Jullie hadden in ieder geval een relaxt dagje.
Groeten, Joke

marga zei

Manlief op de knieen voor een lapje stof "geweldig"om dat te zien.
Groeten
Marga

Wilma Kuin zei

Manlief op de knieen,.. Geweldig!!!

Anoniem zei

Prachtig die watercolors, tot gauw, L

Saskia Smit zei

Wat een leuk meisje is het geworden. Lieve stofjes.

Lida zei

Hoi Wietske,
Goed dat we niet zijn aangewipt, dan had jij niet zo´n mooi bies langs je quilt gekregen! Wat gaaf dat hij dat heeft geprobeerd en nog goed ook!
Veel plezier met de kleine meisjes, knuffel
Lida

Sezoentje-Sonja zei

Wauw, ik wou dat ik dat kon want aan mijn miniquiltje heb ik me toch gepuft aan die bies, knap hoor!
Wat ziet dat meisje in die boom er leuk uit, ben benieuwd naar het vervolg,
liefs, Sonja

Klaske zei

Zozo, ik krijg mijn man niet zo ver...Lijkt me een leuke mistery, maar ja ik heb al zoveel projecten!!

Monica zei

Oh, heerlijk zo'n zondagshulpje! en wat ziet die hartjesquilt er lekker vrolijk uit

Conny's-blog zei

Niet gek zo'n hulpje. Het is een leuke quilt met dat hart, heb er ook een gemaakt, vond het leuk om te doen die techniek...............liefs.Coony

Else zei

Heerlijk toch lekker samen aan de freubel, het word een MOOIE top.

Anoniem zei

Ik moest wel lachen.... jouw lief op de knietjes met een lineaal en potlood en je stofje, haha....
Die mannen zijn af en toe toch echt gek..
Het is volgens mij nog een flinke top.
Ben benieuwd hoe je het gaat quilten. Dat word je eerste toch??
Succes!
Groet Mandy

Cisca zei

Wat leuk, samen een quilt maken, dan kunnen jullie allebei de leuke dingen doen, tenminste, als jullie verschillende dingen leuk vinden.
Wat een leuke Sue, ik zag ook het voorproefje bij Petra, ik ben er benieuwd naar!

Groetjes, Cisca

Anoniem zei

Leuk je man zo geconcentreerd op de knieen te zien liggen.Maar Mekka ligt toch echt de andere kant op hoor!(lol)
Mijn mam heeft ook wel geholpen,maar dan met kralen rijgen voor de kralentasjes breien.
Heb Sue ook gekocht,maar nog wel even wachten,eerst...
Die van jou wordt leuk en je andere quiltje ook.
Succes!
groetjes,Truus uit Drenthe

Bed, breakfast en quilts zei

je gelooft toch je ogen niet... je man aan een quilt! Zal hier niet gebeuren vrees ik. Ik wens je succes.

carina zei

Je man op de knieen! Haha je hebt het goed voorelkaar. En he dat is het bekende patroon he! Groetjes carina

Willy zei

Wat leuk dat je man daar in geïnteresseerd is, straks kan hij aan een eigen quilt werken, er zijn toch meer quiltende mannen. Misschien zit er ook wel een hele goeie ontwerper in hem zoals Kaffe Fassett. Groetjes,