woensdag 27 februari 2013

Dat komt er nou van.......




Ik luister goed naar jullie raad en heb dus gisteren ook even helemaal geen steekjes gezet. 

Nou was dat vrij logisch want als je een vergadering notuleert moet het natuurlijk ook allemaal weer uitgewerkt worden, dus dat heb ik gistermiddag maar gelijk gedaan.


Vandaag weer zo'n dag met een overleg die ik notuleer. Ik hoef er alleen niet voor naar Eindhoven.

Om dit oersaaie blogje een beetje op te leuken een afbeelding die ik de afgelopen week zag op het internet.



groetjes

Wietske

13 opmerkingen:

Suuske zei

Lang leve het internet! Een leven zonder is toch niet meer voor te stellen... Wat zouden we dan veel moois en fijne contacten mislopen!

Fijne dag!

Saskia Smit zei

Zon plaatje doen je handen weer jeuken. Er gaat veel tijd in zitten, maar bladeren op het net levert vaak leuke ideeen op.

KijkDaarIs zei

Dat is een leuk opleuk plaatje..
Fijne dag

carina zei

Dat is een leuk borduurwerkje we "loven" op deze grijjze dag maar getsie wat een grijs weer. Maar we maken er weer een leuke dag van! Besos carina

Marguerite zei

Wat een bezig bijtje ben jij zeg!!
En lekker gluren bij de buren, op de diverse blogs, is ook ontspanning. Al heb je dan weer dat je van alles ziet dat je ook "ooit" wil gaan maken.
Fijne dag, Marguerite

yvonne zei

Stil zitten is niet ons ding geloof ik .

groetjes yvonne

Willy zei

Leuk patroontje. Hopelijk kom je zelf vandaag ook nog aan wat steekjes toe. Groetjes,

ria vogelzang zei

Wat een lief plaatje! En nee, we kunnen idd niet stilzitten.....
Een goede dag vandaag!!

Lida zei

Succes met de vergadering en doe je het wel kalm aan, die schouder is heel kwetsbaar!
Knuffel
Lida

Elza zei

Fijne dag vandaag en niks saai hoor ik heb je nu ook op mijn blogje bij de te volgen blogs gezet want ik vind het juist zo leuk.
GRoeten ELza. (elzaborduur)

Aangenaam verpozen met Joke zei

Na een saai klusje mag je jezelf belonen met een leuk klusje. Quilten b.v. of lekker blogjes lezen en inspiratie opdoen.
Groeten, Joke

Annie Kingma.Bonnema zei

Ja en zijn zaken die af en toe even voorrang moeten hebbeb.
Maar na deze verplichtingen, toch zeker nog wel wat steekjes. Leuk en lief plaatje.
groetnis Annie

Monica zei

Leuk borduurtje van internet, en ja, zaken gaan voor het.... handwerken :-)