zondag 17 februari 2013

Gisteren

He, he, eindelijk even tijd om een blogje te maken.


Ik ben gisteren heerlijk op tijd vertrokken met mijn Kruidvat kaartje in de hand, op naar de beurs in Zwolle.
Nou, nou, nou, volgens mij zaten alle vrouwen van Nederland in precies dezelfde trein als ik, op het hetzelfde tijdstip met precies dezelfde bestemming.

Maar niet getreurd, de conducteur riep om met excuses dat de trein overvol was omdat er een andere trein met pech weggesleept, en niet vervangen was. Nou dan hoef je mij niet te vertellen wat te doen hoor. Hup met mijn goedkope kaartje in de 1e klas, en geen mens doet je wat.

Mijn lief had mij naar het station gebracht, hij ging repeteren in Eindhoven en de man van zusje bracht ons in Zwolle vanaf de trein naar de beurs. Hoe simpel kan het leven zijn. Nog geen stap gezet, en energie bewaard voor de drukte op de beurs.

Het lijkt alsof wij de eersten waren
maar dat is niet zo hoor, even
een stil momentje gezocht

Bij de ingang net zoveel kleuren
snoep als er lapjes zijn.
Dat begint dus al goed



Quilt it and Dotty

Bep

is juist bezig om zichzelf
wat koelte te bezorgen.......
vandaar de beweging
Het was er echt zo druk en zo warm dat we nauwelijks de gelegenheid hadden om iets goed te kunnen zien. Zusje en ik besloten om maar even los van elkaar te gaan neuzen, we waren voortdurend op zoek naar elkaar.
En dan kom je bekenden tegen


Carina, Yvonne, Janny op deze foto en verder ontmoette ik



en


En nog veel meer bekenden waarvan ik de naam niet weet, ook bekenden van vroeger, heel vroeger, en heel erg leuk. 

En, heb ik in al deze drukte nog iets kunnen kopen? Jazeker.


Jaaa, het gaat er van komen,
ik kan het niet laten, hij is te mooi

Hartjes, voor de
broodnodige variatie

veel knoopjes


Zwager heeft mij weer naar de trein gebracht, mijn lief heeft mij weer opgehaald op het station in den Bosch en daardoor had ik nog net een tikkeltje energie over om met mijn lief een hapje in de stad te gaan eten..........



En dan kom je thuis en dan ligt er een kaart op de tafel met dit onwijs lieve hartje erin.


Van Liesbeth, mijn vriendinnetje, buurvrouw van vroeger uit Eindhoven. Een volgende afspraak staat gepland.

Liesbeth reuze bedankt, hij komt vandaag of morgen op mijn dagboek, en die wordt me toch mooi!!!!!

Vanmorgen stonden we om half 10 al weer een Latijnse mis te zingen in Eindhoven.

En nu? Nu ben ik uitgeteld, uitgeput, uitgezongen en uitgekletst.

de rest van de dag is pyamadagje......


fijne dag nog

groetjes

Wietske

20 opmerkingen:

Jeanny zei

Ook al zo'n heerlijke dag gehad in Zwolle!!! Ik ook!
Lieve groet

marga zei

Hoi Wietske.
Leuk om jou gisteren te ontmoeten. Ik lees het al de verleiding was groot he om zonder iets te kopen naar huis te gaan. Heel erg lief dat hartjes schilderijtje wat je gekocht hebt. Vooral die gekleurde achtergrond stofjes die je bij de div. borduurwerkjes hadden vond ik prachtig.
Groeten
Marga

Annie Kingma.Bonnema zei

Mooi verslag van een fijne dag.
Ook de bom uit quilt mania, ligt hier ook te lonken.
Groetnis Annie

Bernadette van Gils zei

hoi Wietske
ik vond het erg leuk jou en je zusje nu eindelijk eens in levende lijve te ontmoeten. Wij vonden de beurs erg leuk, hebben niet zo veel gekocht en zijn nadien nog even naar Zutphen gegaan, naar Petra Prins nu we toch in de buurt waren
mijn verslagje komt zo op mijn blog te staan
groetjes
Bernadette

Klaske zei

Ik vond het ook erg leuk om jou en zusje te ontmoeten, grappig dat ik jullie direct herkende.Wel druk en warm hé?1 Maar dat moct de pret niet drukken.
Mooie buit heb je mee naar huis genomen!!

Saskia Smit zei

Die knoopjes zijn ook leuk. Ik hou ook zo van knopen! Heb er dus veel te veel, maar net als stofjes aaien is knopen rammelen ook best een heel gewone hobby :)

H Haan zei

Leuk om even mee te mogen kijken. Ik lag helaas ziek in bed. Het kruid vat kaartje heb ik dus nog. Volgend jaar beter.

yvonne zei

Hoi Wietske, leuk je gesproken te hebben gisteren. Wat heb je leuke knopen gekocht. Geniet van je mooie aankopen.

Marguerite zei

Ben vandaag naar de beurs geweest en heb me weer vreselijk misdragen. Zal morgen een stukje op mijn blog schrijven. Zit nu tussen mijn nieuwe schatten. Vond het een super leuke beurs en daar neem je de 107km enkele reis op de koop toe.
Jij hebt ook weer leuke dingetjes gekocht.
Groetjes Marguerite

hobbyshop fugeltsje zei

Sorry heb je niet gezien. Was te druk bezig om al die mooie kramen te bewonderen en aankopen te doen.
Iets wat jezelf ook hebt gedaan zo te zien. ;0D
Gr. Miranda

Rennie zei

Wat een drukte heb je doorstaan. Volgens mij was het een topdag. Geniet maar lekker na en zeker van zulke leuke knoopjes.

Heleni zei

Dat is volgens mij het nadeel van de zaterdag. Iedereen gaat naar de handwerkbeurs.
Eigenlijk zou zo'n beurs een hele week moeten duren, zodat er meer spreiding is. Maar goed, ik begrijp dat je het wel leuk gehad hebt. En daar gaat 't om, toch....?
Je vroeg hoe ik aan 't leuke machientje kom. Nou, gewoon van MP (marktplaats). Het is inderdaad een schatje maar ik denk niet dat tie kan naaien. Het is geen featherweight want die heb ik op m'n tafel staan. Het is een kinder naaimachientje van héééél lang geleden. Ongeveer begin vorige eeuw. En zóóó klein. Staat leuk bij mijn naaispulletjes.
Rust lekker uit Wietske.

gr.Heleni

nelleke zei

Jeetje wat een drukte zeg...Zòn beurs doet goede zaken!
Wel lachen dat je eerste klas kon reizen hahahah..dat heb jij dus weer!

Ben benieuwd naar je nieuwe projektje: hartjes, ja daar kan je nooit genoeg van hebben toch? een quilt met allemaal snoepjes was ook erg leuk geweest.

leuke dag heb je gehad.

liefs Nelleke

Conny's-blog zei

Maar gezellig was het he op de handwerkbeurs en veel dingen gezien, je valt op de zelfde kramen als ik..............liefs.Conny

bep zei

Wietske, ik zag je defoto maken en zeker wat was het warm, altijd weer de verkeerdekleren aan en moest af en toe even luchten, je hebt meer gezien als ik, ik heb werkelijk geen uurtje gehad om rond te struinen. Geniet maar lekker na, Bep

Martine zei

Wat leuk dat je ook de Mysterie gaat maken. Heb je de stofjes er bij gekocht?

Lida zei

Gave dagen gehad, leuke ontmoetingen en een geweldige buit, mijn liefje wat wil je nog meer! Nu ik hoop dat je lekker bijgekomen bent en nu gaan we sparen voor Frankrijk, wat? Lapjes en energie natuurlijk! Knuffel
Lida

Else zei

Wat een heerlijke dag, leuke ontmoetingen mooie aankopen en eten met je lief! Niet zo gek dat je toe was aan een welverdiende pyamadag. KNuffel Else

Suuske zei

Wat leuk om overal de verslagen te lezen van de beurs. Zo heb ik er toch lekker wat van mee gekregen.
Mooie aankopen heb je gedaan hoor!

Willy zei

Het klinkt super gezellig, alleen die warmte lijkt me minder. Je hebt leuke aankopen gedaan, veel plezier ermee.