dinsdag 5 februari 2013

Het is toch gewoon te leuk........



Dat zusje nu ook behept is met het hartjesvirus

stofjes op Curacao uitgezocht

Het is toch gewoon te leuk.......

Dat ik mijn dagboekquilt weer helemaal bijgewerkt heb en moet je eens kijken



Ik zou haast zeggen: zoek de verschillen



Festoneren moet ik nog wel een beetje leren




 Het is toch gewoon te leuk.......


Dat ik nu eindelijk mijn eerste 4 bloemen in elkaar heb van de Sweet Hearts.
(enne voor jullie info: Nu moet/mag ik er nog 12 doen)




 Het is toch gewoon te leuk:

Dat deze prachtige foto van Cissy in mijn inbox zat als warm welkom. Ik ken Cissy van de lessen bij Marleen en ik volg haar vanaf het begin met deze prachtige quilt. Omdat ze druk was met de kerstquilt lag deze een poosje stil, maar nu is er weer een blok bijgekomen

 


Het is toch gewoon te leuk:

Dat er eindelijk een kleinkind is dat carnaval leuk vindt.........


Immers, Laurens woont sinds een paar maanden in Maastricht en zijn pappa en mamma zullen er nog wel even aan moeten wennen wat carnaval inhoudt. Maar daar komen ze dit weekend vanzelf wel achter.

Volgens mij is dit blogje een prima start voor een nieuwe dag. Ondanks het slechte weer heb ik in ieder geval genoeg te doen.



groetjes

Wietske

18 opmerkingen:

Marguerite zei

Zo te zien heb je geen last van de overgang, warm weer naar koud weer, je bent gewoon niet meer te stoppen. Net als van ouds. Je blijft een bezige bij. Ik even niet. Blijf hoesten en proesten. Niet ziek genoeg om ziek te zijn en niet fit genoeg om fit te zijn. Laat mij maar sukkelen jongste begint aan Cito-toetsen. Spannend maar het doet haar niks.
Groetjes Marguerite

Annelies zei

Allemaal hele leuke dingen ! Fijne dag !

Wilma Kuin zei

Wat ene prachtige dingen worden hier gemaakt!!
Wat ziet het kind er prachtig uit,...

nelleke zei

Lieve Wietske,

Wat hebben jullie een leuke week gehad.En wat super dat we allemaal een beetje mee mochten genieten,van alles.

Je dagboek-quilt is me toch gaaf!! Het is inderdaad precies die foto.En wat moet lachen om je kleinkind hahahaha....wat ziet ie er gaaf en stoer uit.

Ik heb heerlijk mijn koffie bij jou laatste posten gedronken, het was weer gezellig!


liefs


Nelleke

sharon's shabby creations zei

Jeetje wietske wat heb je het toch altijd druk zeg!!! Helemaal gezellie bij jou met al die gezellige quiltspullen!! veel plezier vandaag!

Veel liefs Sharon

Anoniem zei

Fijn dat je er weer bent; Deze week is het Mysterieweek in Helmond. Nog zin om te komen?
Marleen

Else zei

Goeie morgen Wietske, fijn dat je weer thuis bent! Leuk dat zus je helpt de hartjes, ze zijn erg leuk. Net als je dagboek quilt grappig die knopen erbij, het wordt een heerlijke verhaaltjes deken. FIjne dag knuffel Else

Ineke B zei

Wat fijn dat je het zo leuk hebt gehad maar vooral dat je er weer bent!

Prachtige werkjes alweer!

Een hele fijne dag!

Liefs, Ineke

Monica zei

Hoi, ben je al weer een beetje geacclimatiseerd? met dit koude en regenweer is er niets aan hè. En wat leuk dat jij weer lekker 'bij' bent met al je mooie werkjes. Wij vertrekken a.s. zondag, dus even druk met andere dingen

yvonne zei

Zeker weer een gezellig blogje.
Ik kom bijna dagelijks langs en geniet van je babbeltjes .
groetjes yvonne

Conny's-blog zei

Weer een beetje gewend aan het nederlandse klimaat.
Weer mooie blokken heb je gemaakt zeg en de dagboekquilt is zo'n leuk idee..................liefs.Conny

marga zei

Jullie hebben het leuk gehad he. En vind je het nu niet vreselijk koud?
Groeten
Marga

Anoniem zei

Jij hebt volgens mij weer heel wat energie opgedaan in de zon!
Bij mij schiet het niet erg op.
Leuk om te zien wat je weer gemaakt hebt.En samen met zusje de harten maken is ook gezellig.
Succes,maar doe wel rustig aan!
groetjes,Truus uit Drenthe

Annemarie zei

Dat is handig een hulpje voor de hartjes! Nou, gefeliciteerd met de eerst 4 blokjes! Wat een klus hé? Ik ga ze proberen af te krijgen voor donderdag want ik moet ook nog de bloemen op de vier lange banen. Maar of het gaat lukken...
Je kleinzoon is al helemaal startklaar voor de carnaval zie ik. Groetjes, Annemarie

Lida zei

Prachtige hartjes en een cursus van hooguit één morgen en je appliceert als de beste, verder weer een heerlijk logje en wat schattig die huisjes! Knuffel
Lida

carina zei

Leuk,blijven die hartjes en lachen zeg je dagboekquilt met die huisjes!

ria vogelzang zei

Het is gewoon hartstikke leuk! Geniet van al het moois!
Liefs, Ria.

Annie Kingma.Bonnema zei

Het is nu al avond, maar harstikke leuk om dit te lezen en te bekijken.
Groetnis Annie