dinsdag 16 oktober 2012

zoals beloofd




Vandaag alleen maar jonge poesjes.
Ze zijn nu 4 weken oud en doen alles keurig op de kattenbak.
Het is een probleemloos nest en het op-een-na-jongste-zusje- wil er zelf ook eentje van houden. Welke, dat weet ze nog niet precies.













De poesjes worden volledig grootgebracht in de huiskamer waar sprake is van veel sociaal contact. Het op-een-na-jongste-zusje heeft immers 5 kinderen, een hond, nog een kat en zo'n 4 konijnen. 



groetjes

Wietske

18 opmerkingen:

Atelier Hartendief zei

Deze foto's laat ik niet aan onze jongste dochter zien, dan weet ik waar de hele herfstvakantie over gezeurd wordt ;-)
Wat zijn ze schattig!

quilting Jeannet zei

Ohhhhh, Wietske...hiebij smelt ik helemaal weg, ik ben echt gek van die britten, want dat zijn het toch? Heeft ze er nog eentje over? ( ik heb er weliswaar al twee, maar eentje er bij......Mmmmmmm zou toch moeten kunnen?

Wietskes Quilts zei

Ja hoor dat klopt! Deze week worden de stambomen aangevraagd.
groetjes

Wietske

Bernadette van Gils zei

wat een lieverds en mooie kleuren ook. ik smelt ook weg maar ja, mijn Snoet houdt niet van poezen dus dat wordt niks hier, zooooooooo jammer
groetjes
Bernadette

Marion van Veggel zei

Ik zit hier met m'n kleinzoon van twee op schoot en die zei meteen, ooo...poesje.
Ik ben zelf meer een hondemens, maar ook ik smelt helemaal bij het zien van zoveel schattigs!

Ieke zei

Oooow!!! Wat lief! Ik zou ook wel weer een jong poesje willen.

Jeanny zei

Om op te vreten, wat zijn ze schattig en zo mooi op de foto gezet. Een lust om naar te kijken.
Lieve groet.

nelleke zei

Goedemorgen Wietske,

Dit is een gezellig begin van de dag,om naar zulke dottige poesjes te kijken....zo vertederend.Lijkt me ook erg moeilijk om een keuze hieruit te maken.
Ze kunnen zo op een kalender,deze foto`s.

Oja...je mag bij de opening komen hoor....gezellig!!hihi.


fijne dag,
liefs,
Nelleke

hobbyshop fugeltsje zei

Oooo wat een schatjes. Wat een mooie lieve foto's. Daar smelt je gewoon bij.
Gr. Miranda

els b zei

Wat een snoepies! Alsik m'n hart volg zou ik er zo aan beginnen maar ik weet zeker dat DH me weer met twee voeten op de grond zal zetten. We zijn veel te vaak op reis en ik zie het aan de poezen die ik zo hier en daar verzorg dat ze lange tijd alleen toch niet echt gezelig vinden. Maar dit zijn echt beauties!
Groetjes, Els

Marguerite zei

Wat een prachtige kleur hebben de poesjes. De foto's zijn ook helemaal super. Ben zelf een cavialiefhebster maar ja nu smelt ik ook hoor!!
Groetjes Marguerite

Wilma Kuin zei

Oh wat een schatjes!!

Jet en Zus zei

Ohhhhhhhhh...........

Verder komt er niets uit!

Poezemens!

Miauw.......

lia zei

Wat een schatjes en wat een mooie foto's,Ja ik ben een echt poezenmens dus mij maak je blij met zulke foto's.
Groetjes Lia

Annie Kingma.Bonnema zei

Mooie poesjes. en ook de foto's

Groetnis Annie

Anoniem zei

De bovenste lijkt precies op jou! LR

Heleni zei

Ik ben niet zo dol op poezen maar deze hebben wel erg lieve snoetjes Wietske.

Cisca zei

O, wat een schatjes, gelukkig ben ik niet in de buurt, want anders was ik verkocht. Ze zijn ook wel heel fotogeniek, wat een knapperds!
Groetjes, Cisca