dinsdag 30 oktober 2012

Moet kunnen........



Vandaag even niets te melden!


Mijn basisquilt voldoet in alle opzichten aan de criteria van een beginnerswerkstuk. Niet alleen de verschillende vormen komen aan bod, maar ook het gebruik van de naaimachine is een gegeven waar ik me helemaal in kan uitleven.





Het gaat goed, ik vind het heerlijk om af te wisselen met de steekjes-met-de-hand, en niet onbelangrijk: 

HET MAG BLIJVEN LIGGEN ALS JE DE KAMER VERLAAT!





Morgen weer een blogje zoals jullie gewend zijn!

groetjes

Wietske


10 opmerkingen:

Anoniem zei

Je bent dus een all-rounder!! Succes met je werkstukken. Ik ga vandaag naar workshop kerst puntzakken van vilt maken. Tot mrgn, Jeanny(zonder)

Bernadette van Gils zei

lekker he, laten liggen van je spullen als je de kamer uitgaat, das voordeel van hobbyplekje of hobbykamer.
leuke blokken heb je gemaakt al.
groetjes
Bernadette

Wilma Kuin zei

Heerlijk om je spulletjes te laten liggen,.. De blokken hebben mooie kleuren,..

wilma oud zei

Mooie blokjes Wietske, groetjes Wilma

Anoniem zei

Goed gelukt hoor je log cabin, uitstekende leerling!
Liefs, Liesbeth

Marguerite zei

OH computers wie die krengen heeft uitgevonden grrr. Tik nu al voor de 5de keer een reactie bij je en iedere keer heeft hij geen verbinding.
Nog maar een poging. Wat een gave blokjes heb je gemaakt zeg!! Je bent echt geen beginner meer hoor!
Groetjes Marguerite

Annie Kingma.Bonnema zei

Heel mooi de blokken, en ja heerlijk de spullen te kunnen laten liggen.
Groetnis Annie

Irene zei

O, Marguerite, als we de computers niet meer hadden waren we ook verloren in deze tijd.

Het lijkt erop dat ik morgen toch naar de Miss Yoyo bee kan. Zoonlief heeft een verkort rooster en is veel eerder thuis, kan hij mooi zelf zijn kranten insteken.

Groetjes en misschien tot morgen,
Irene

Wietskes Quilts zei

Nou dat is toch enig, gaan we elkaar eindelijk ontmoeten. Moet ik nog een rode roos gaan dragen:)??????? Of herkennen we elkaar zo wel.
Er komt nog een blogger hoor.

groetjes

Wietske

Ineke B zei

Prachtige blokjes! Je gebruikt ook mooie stofjes en heel mooi genaaid.

Liefs, Ineke