zaterdag 6 oktober 2012

Winter in blogland





Mijn eerste borduurtje van Winter in Blogland is af. En wat was het leuk om te doen.
Eergisteren in de trein had ik al een paar steekjes gezet, maar gisteren heb ik de rest afgemaakt.



Gistermiddag had ik gelijk tijd om het tweede deel over te trekken want die kwam toevallig net binnen.
Daar wil ik vandaag ook nog mee aan de slag.





Maar vandaag wordt een heel leuk dagje. Sinds een aantal jaren woont mijn vriendin Saskia in Lisse. We kennen elkaar al jaren en het was natuurlijk zo jammer dat ze vertrok uit het zuiden. Af en toe gaan we samen iets leuks doen en vandaag staat de Quilthoeve op ons programma.

Morgen dus een verslagje van al het moois wat daar te zien is.

Fijne dag

groetjes

Wietske

7 opmerkingen:

Saskia van Schie zei

Hoi Wietske,

Het ontbijt zit erin, gauw spullen pakken en dan zie ik je straks op CS Leiden! P.s mijn haar is donker geverfd dus niet zoeken naar een blondine!

Xas

Heleni zei

Wat een snoepie is het geworden Wietske.
Veel plezier vandaag

Bernadette van Gils zei

leuk die borduurwerkjes met winterse tafereeltjes
veel plezier in Lisse en ben beneiuwd naar je verslag van vandaag
groetjes
Bernadette

yvonne zei

Ik heb ze ook uit geprint en ga ze zeker maken .
Ben benieuwd wat je gakopen vandaag !!! hahaha

Anoniem zei

Veel plezier vandaag!!
Ik heb de website bekeken, wat een prachtige winkel. En dan de cursusruimte: super sfeervol! Ik ben benieuwd naar je verslagje.

Groetjes, Suzanne

Lida zei

Wat jammer dat ik dit nu pas lees, was ik even naar Naaldwijk gehopt om je te ontmoeten! Hoop dat je een heel gezellige dag hebt gehad! Je borduurtje is echt enig! Groetjes
Lida

wilma oud zei

Wat leuk dat jij al begonnen bent. Ik heb ze even opgeslagen, maar het lijkt me zoooo leuk om te doen. groetjes Wilma