maandag 6 augustus 2012

Het klinkt misschien een beetje saai..........



Maar dat was het niet. Als je eens even helemaal geen afspraken hebt in een weekend dan kun je helemaal los.
Nou dat heb ik gedaan, gisteren in 1 dag mijn 6e maand van de Jules afgemaakt en ik ben tevreden.






Klein detail, het tasje bungelt er echt los aan, en erop staat I love quilt. Niet zo goed te zien op de foto maar het staat er echt!


En alles met " needle turn" het wordt er zoveel mooier van.

Ik vind deze meisjes wel lijken op mijn pop die bij ons op de slaapkamer staat.


Nu we toch bezig zijn kan ik het niet laten om jullie een klein stukje te laten zien van mijn dansende meisjes op hun nieuwe ondergrond. Ik ben er heel blij mee dat ik er andere stof onder gedaan heb. Volgens mij moeten jullie het wel haast met mij eens zijn.



Fijne dag en sterkte voor diegene die voor het eerst na de vakantie weer aan het werk moet.

groetjes

Wietske

7 opmerkingen:

ria vogelzang zei

Nou echt,wat een prachtige ondergrond voor je dametjes!!! En je 6e blok van de Jules af in één dag; petje af! Kun je zien wat je soms kunt doen als je echt tijd hebt, goed toch?!
Leuk ook dat zus en haar man een leuk plekje weer hebben gevonden op een camping; die vorige was inderdaad niet voor te stellen; wat een ramp!
Geniet ze van vandaag. Volgens mij kon het wel eens een quiltdagje worden, als ik de weerberichten zo lees...... (en zie...)
Groetjes en liefs uit Ommen!

Heleni zei

Jaaa Wietske, deze achtergrond is helemaal super. Ik vond de eerste ook leuk maar deze is wel erg mooi.
Ik volg de danseresjes met veel belangstelling.

Gr. Heleni

Lida zei

Prachtig blok geworden en je meisjes zien er helemaal te gek uit!
Geniet van de zon en je steekjes, groetjes
Lida

lia zei

Zo je houdt er de vaart in,wat wordt die Jules mooi en de ondergrond was al mooi maar deze is SUPER.

Groetjes Lia

Anoniem zei

Goed van je om gewoon te wisselen, krijg je geen spijt van, en hoe lang duurde het nou alles bij elkaar. Heerlijk he, zo'n passie.
Succes verder, het wodt prachtig.
XXX L

Anoniem zei

Hoi

Zit er heel erg leuk uit. Je krijgt er geen spijt van. Ik vind het heerlijk om iedere dag weer je nieuwe (quilt)avonturen te lezen. Sinds een jaar ben ik ook bezig met deze 'verslaving'. Heerlijk.

Veel liefs, P

wilma oud zei

Wietske, wat wordt je Jules toch mooi. Prachtig en je dametjes ook natuurlijk. Groetjes Wilma