woensdag 8 augustus 2012

ben een beetje laat vandaag...

Goede morgen,

Nee, ik heb niet uitgeslapen hoor vanochtend en het komt ook niet van de kies, want dat gaat al weer een stuk beter. Nee ik wilde perse het eerste bloemetje geappliceerd hebben van Klaske. Daar ben ik vanochtend vroeg mee begonnen. De cirkel had ik gisteravond al gemaakt. ik wilde  eigenlijk gisteravond het bloemetje ook al af hebben maar jongste kwam even gezellig bijkletsen, terug van de bibliotheek waar ze was geweest. Heerlijk hoor als je een kind in de buurt hebt..... daar laten we alles voor liggen.

Maar nu is de eerste bloem dan klaar en tadaaa:




 Links in het midden zie je hem als patroontje



Vandaag heb ik nog genoeg tijd om er mee verder te gaan. Het Bisdom, waar ik anders op woensdag heen ga heeft me vandaag nog niet echt nodig, en de mails die binnen komen kan ik gelukkig ook vanaf mijn I-pad beantwoorden of doorsturen.

Morgen nog een aantal afspraken in het ziekenhuis en dan zit de observatieperiode erop. Ik ben een aantal verrassende dingen over mezelf te weten gekomen, en het ziekenhuis over mij:)
Volgende week gaan we echt beginnen heb ik begrepen.

Ik vergeet mijn dansende meisjes niet hoor, gisteren nog de nodige armpjes en een hoofdje aangenaaid, dus ze gaan hier echt niet verstoffen. Ik houd van afwisseling en vind het heerlijk om te kunnen kiezen.

Met zusje gaat het wel goed, al vinden ze de campings momenteel erg druk. Eigenlijk was de camping onder de rook van Roermond nog het prettigst. Gelukkig beginnen de scholen in de zuiden weer komende maandag, ook Laurens gaat weer beginnen.
Ik heb zusje gevraagd om nog een paar dagen naar Brabant te komen en misschien doen ze dat nog. Kunnen we elkaar nog even zien voordat ook zij weer naar huis moeten en aan het werk gaan. Zusje's man zit in het onderwijs dus hij is een hele poos vrij.
Ze heeft al wel weer een mooie foto gestuurd van een paar bloemen die ze gemaakt heeft. Dit keer eens hele andere kleuren. Mooi en het schiet al aardig op.



Gisteren ben ik nog naar Francoise gereden en zij heeft me geholpen om een stof pakketje uit te zoeken. Ze heeft er van zichzelf nog een mooi lint bijgedaan en ik heb uit mijn privé collectie een paar houten bedeltjes erbij gelegd. Deze wil ik graag gaan verloten onder alle trouwe bezoekers van de afgelopen tijd.

Binnen een paar dagen zal ik de 10.000 ste bezoeker kunnen registreren en ik vind het leuk om daar even bij stil te staan en jullie te bedanken voor het trouwe lezen en vooral altijd de ontzettend lieve reacties die ik krijg.



Hierbij wil ik ook de mensen uitnodigen om te reageren die niet met quilten bezig zijn. Mijn verhaaltjes worden gelezen door heel veel trouwe  familieleden en vrienden die meestal niet via de blog reageren maar wel via de mail. Dus reageer op mijn blog of via de privé mail met een berichtje en ik noteer alle namen. Zondagmiddag zal mijn lief een naam trekken en ik maak dan maandagmorgen bekend naar wie dit mooie pakketje gaat.

Fijne dag

groetjes

Wietske

21 opmerkingen:

Marion van Veggel zei

Ha-ha ik ben de eerste geloof ik! Ik geniet elke dag van je verhaaltjes en bent inspirerend voor mij. Ik vond het leuk om je te ontmoeten toen bij de applicatie cursus in Tilburg. Groetjes Marion.

Nathalie zei

Ha Wietske,

Ik ben gisteren voor 't eerst op je blog beland en heb eens rondgekeken, je het al hele mooie dingen gemaakt! De quilt van Klaske die je gaat maken wordt vast ook weer heel erg mooi!
Misschien zie ik je ook eens op mijn blog verschijnen?!

Groetjes!

Anoniem zei

Ha Wietske,

Wat ben jij een bezige bij.
Ik dacht dat ik veel projecten onderhanden heb, maar jij en vele andere quiltsters kunnen er ook wat van ;)
Ik zag gisteren dat jij ook bij dezelfde tandartspraktijk komt in Eindhoven, toevallig.
Ja, als je blogt weet ik alles van je, haha.
Succes net je kies en je revalidatieprogramma!!

Groetjes Mandy

Mupminoes zei

Ik heb je blog afgelopen week pas ontdekt, maar wat een gezellig en leuk blog heb je.

Heleni zei

Dit belooft weer erg mooi te worden Wietske. Ben benieuwd naar het vervolg.
Vergeet je niet af en toe te slapen......?

quiltmiep zei

Ben volgens mij voor het eerst op jouw blog maar vindt het erg leuk . zal je zeker vaker bezoeken. Groetjes en een fijne dag nog Ria

Klaske zei

Mooi begin van je blok Wietske!Ben benieuwd naar de rest..
Fijne dag

Jeanny zei

Zoals je weet, heb ik van quilten helemaal geen verstand, maar ik vind het reuze gezellig om je verhalen te lezen en je borduurwerkjes te bewonderen.
Lieve groet.

Anoniem zei

Hoihoi

Lees nu al een paar keer Uw blog en ziet er gezellig uit....ga zeker zo door..


groetjes, Marjon

Anoniem zei

Erg leuk Wietske, die bloemetjes, echt iets voor jou. Ben even aan het niksen, m'n handen protesteren te erg, ben ook zo fanatiek bezig met de quilt voor oudste. Wordt wel heel mooi.
XXX L

ria vogelzang zei

Wat lief om een kadootje weg te geven nav je 10000e bezoeker! En natuurlijk doe ik dan graag mee , hoor! (alsechtestoffenfanaat..)
Je blommetje van Klaske staat er prachtig op! Dat wordt zeker een mooie quilt!
Geniet ze en een fijne dag!

Bernadette zei

sinds een paar dagen geniet ik van je quilt- en andere verhalen. Zo zeer dat ik van de week zelf een blog ga proberen te maken om mijn hobby's en andere interesses te delen met anderen.
ik ben sinds afgelopen oktober bezig met quilten na een bezoekje aan de winkel van Francoise en leer dus nog elke dag bij.

Saskia zei

10.000 bezoekers! Dat zijn er echt een hele hoop, ook een beetje eer van je werk en een blijk van waardering van al die lezeressen. Je verhalen zijn om te smullen en ondanks dat we heel wat kilometers van elkaar wonen blijf ik zo wel op de hoogte van alle wel en wees. Ook om te smullen zijn ook de stofjes en vooral het mooie lint en de bedels. Nu maar hopen dat Herman het juiste lootje trekt....spannend!!!

lia zei

Je verhaaltjes volg ik al een tijdje (in stilte). I geniet ervan hoe je vertelt over het quilten en je projecten en herken er veel in. Stofjes van Francoise zijn niet te versmaden daarom waag ik een kansje. Groeten lia.vandenbrand@live.nl

quilting Jeannet zei

Een sympathieke actie Wietske! je hoeft er zelfs geen volger voor te worden, vind ik altijd zo flauw.....alsof je status afhangt van je volgers.....volg je eigen weg en je komt er denk ik dan, maar ik doe dus graag mee met je lapjes. tis wel een beetje mijn stijl.....

els b zei

Ik heb jouwu blog pas net ontdekt en ik vind dat je heel gezellig schrijft en leuke ideetjes hebt. Ik ga je dan ook volgen naturlijk. En de lapjes zijn ook niet te versmaden.
Gezellig weekend, groetjes Els

lia zei

Heb ik helemaal vergeten om te reageren op je give-away dat vind ik zo leuk ,natuurlijk wil ik graag meedoen.
Groetjes Lia

Suuske zei

Hoi Wietske!
Zelfs vanuit Parijs las ik afgelopen week je stukjes, alleen een reaktie achterlaten gaat een beetje lastig vanaf een ienimini telefoonschermpje. Lekker hè, om met zo heel veel projekten tegelijk bezig te zijn. Is eigenlijk ook wat ik het liefst doe maar nu met de Huisjes niet handig. Ik moet echt alle zeilen bijzetten om dat aan het eind van het jaar voltooid te hebben. Dat wil ik namelijk ook heel graag dus de andere plannetjes blijven voorlopig nog maar in mijn hoofd (én natuurlijk in de kast waar ook nog best het nodige ligt om "ooit" mee verder te gaan! ;-) )

Ik hoop dat je een Superweekend hebt met je gezin, we gaan er vast nog over lezen!

Groetjes, Suzanne

wilma oud zei

Oeps, ik dacht dat ik al een reactie geschreven had, maar er zal wel iets tussen gekomen zijn. Mooie gave away heb je.
De bloemekes blokken van Klaske worden prachtig.
Groetjes van Wilma

marga zei

Vanmorgen even de tijd genomen om jou blog te lezen. Leuk hoor jij bent een bezige bij veel succes met al die leuke projekten.
Fijne zondag
marga

Anoniem zei

hallo wietske,via het blog van supergoof kwam ik bij jou terecht,wat gezellig om te lezen....je staat bij mijn favorieten!
wat worden de blommekes mooi ga de patronen ook maar eens uitprinten.fijne zonnige zondag groetjes hanneke