dinsdag 21 augustus 2012

Druk dagje

Vandaag staan er een hoop aandachtspunten op mijn programma.

Onze dakgoot is waarschijnlijk stuk dus daar moet  naar gekeken worden. Gelukkig hebben we een VVE met geld in kas, het is volgens mij al de derde keer dit jaar dat er voor of achter iets kapot is.

En dan hebben we nieuwe stoelen besteld die vandaag ook afgeleverd worden. Helaas ging het allemaal weer eens niet goed om ze hier thuis te krijgen, en heb ik de afgelopen dagen weer eens te maken gehad met het  bekende fenomeen  " van het kastje naar de muur probleem" . Grrr wat word ik daar soms niet goed van.
" Houd u uw pincode bij de hand" . Ik heb geen pincode, en dan na drie keer word je er gewoon uitgegooid.
" Nee mevrouw dan moet u ons hoofdkantoor bellen, wij weten niet waar die stoelen nu zijn."
"Nee mevrouw dan moet u contact opnemen met de winkel waar u de stoelen gekocht hebt."
" Nee mevrouw, misschien kunt u beter even terugbellen als die meneer weer terug is van vakantie"

Het zal dus vandaag in orde komen. Wij hebben ons huiswerk in ieder geval gedaan en de plek in de kamer vrijgemaakt.



Saartje en Britt vinden het allemaal prima, al is Saar wel alvast even een verdieping hoger gegaan. Ze houdt niet zo van bezoek.



Gisteren naar de tandarts geweest, maar ook dit keer vond ik het beslist geen feestje. Het hoeft niet verdoofd te worden, je voelt bijna niks. En als je dan aangeeft dat het wel pijn doet krijg je de uitleg:
"weet je hoe dat komt? Er moet cement in de kanaaltjes en dat voel je".

Maar goed, nu maar hopen dat het avontuur tot een goed einde is gebracht.
Gisteren heb ik tussen de bedrijven door mijn huiswerk voor zaterdag afgemaakt, en alle meisjes staan nu op de eerste rand. Vandaag kan ik beginnen met het opnaaien van de bloemen. Spannend en leuk1




Prettige dag

groetjes

Wietske