maandag 23 maart 2020

Voor het laatst......

Maken wij de pakketten klaar van  
"Fleur" van Susan Smith


Iedereen die meedeed met ons krijgt vandaag nog een mail met de laatste mededelingen. 

Een middag organiseren om het pakket op te halen zal er dit keer niet zijn, helaas, maar we zullen alles versneld opsturen zodat iedereen weer verder kan.


De afgelopen dagen heb ik contact gehad met Susan. 

Uiteraard komt ze nu niet naar Nederland maar ze stuurt mij één dezer dagen iets nieuws toe waar we ook in de winkel mee aan de slag kunnen.

Houd het blog dus in de gaten, ik verwacht het ieder moment en laat het dan weten.
En voor wat Fleur betreft? 

Zodra we de mogelijkheid hebben organiseren we een moment in de winkel om elkaar te ontmoeten.


Sommigen zijn al flink opgeschoten, bij anderen liggen de pakketten nog te wachten.


met het Fleurgroepje dat zo trouw bijelkaar komt hebben we een appgroepje en als iemand het even niet meer weet?

Zo ontzettend leuk om elkaar op deze manier toch te kunnen helpen.


Bijna in elkaar. 
Ik kwam hem gisteren op FB tegen.


Zelf ben ik begonnen aan een nieuw blok van de "Simple Folk" van Sarah Fielke.
Heerlijk stofjes kiezen en kijken of het de juiste kleuren zijn.


Toch nog maar andere keuzes maken.
De video van Sarah helpt mij om te kijken hoe ik het blok het beste in elkaar kan zetten.


Een Corona-vrij weekend?????

Wat we gisteren op TV zagen maakt me heel erg boos, treurig en verdrietig.


Aan de ene kant van de weg de dagjesmensen naar bos en strand en aan de andere kant.....

We kunnen er langdurig over uitweiden maar dat doe ik nu maar niet.

Wat mij betreft mag ons land op slot!!!!

Ik hoop dat er een beslissing genomen wordt met verregaande maatregelen.


Tenslotte houden de meesten van ons zich toch al aan de regels dus veel verschil zal het niet maken.

Nog een leuke quote die ik gisteren vond......


Morgen nog meer foto's van mooie werkstukken.

groetjes

Wietske