donderdag 12 maart 2020

niet meer dan 100........

Het is maar een saaie en ongezellige week.

Ik mis de reuring en de aanloop.

Lege tafels


geen verhalen en och de koffie- en de theepotten blijven ook maar leeg.

Sinds gisteren weten we dat Herman geen koorrepetitie heeft vrijdagavond en zondag niet hoeft te zingen. 
We hadden kaarten voor de Ziggodome voor komende zondag, maar dat gaat ook niet door.


Eén voordeel:

ik kan zomaar op woensdagmorgen mijn bijna affe top op tafel leggen.

Gelukkig is er in ons gezin nog niemand ziek, daar word ik blij van.


Ik handwerk en volg het nieuws.

Nu, zojuist de persconferentie, waarin de premier aangeeft dat alle bijeenkomsten vanaf 100 personen verboden zijn de komende weken.


We hopen voor nu dat dit de juiste beslissing is.
En 100 op de Bee? Dat halen we niet.......

Intussen heb ik weer een mooi blok af.
Wat een heerlijke hobby en wat geeft het veel afleiding.


Ik heb kinderen in de zorg. 

Zij dragen een grote verantwoording in de beide ziekenhuizen waar ze werken.

We worden nauwkeurig op de hoogte gehouden aan welke regels ze zich moeten houden.
Dat is best veel en ook heel spannend.


Leuk:
De kersenmuizenquilt, bestemd voor onze Suze ligt klaar bij Marina om gequilt te worden.


Maar voorlopig claimt Isabel hem want Suze's bed is veel te klein voor zo'n grote quilt.
Ik vind het allemaal best.

We hebben vandaag afgesproken dat deze schatten in ieder geval de komende week even  niet komen spelen.

De ouders lossen het zelf op........

Geen probleem

"Dingen niet zoeken mam", zegt mijn kind. Ik wil niet dat jullie ziek worden.


Morgen en overmorgen zijn we gewoon open. En ook volgende week. 

Dan zijn er ook weer de Bee's en workshops.

We hebben ons best gedaan om onze omgeving zo veilig mogelijk te maken en te houden.

De vloer is extra gedweild.


Er hangen kleine handdoekjes in het toilet zodat een ieder naar behoefte een schone handdoek kan pakken.


We gaan er vanuit dat iedereen verantwoord met elkaar omgaat en thuisblijft als er klachten zijn.

Fijn weekend en tot gauw weer.

groetjes

Wietske