woensdag 25 maart 2020

(haast) een gewone werkdag

Ik dacht gistermorgen toen ik wakker werd dat het zaterdag was......
Zouden we nu al in de war raken met de dagen?

Er was gelukkig genoeg te doen in de winkel, en ook zonder fysieke klanten blijven we lekker bezig.

In ieder geval konden er een heel aantal pakketjes naar de post en zijn er weer tevreden handwerksters die verder kunnen.


Leveringen gaan ook gewoon door. 
Grungestoffen zijn momenteel zo populair dat we de leverancier vragen om maar te sturen wat op voorraad is.


Ik was op zoek naar verse bloemen. 

Jammer dat ze bijna niet te krijgen zijn want ik denk dat we juist in deze tijd veel behoefte hebben aan iets fleurigs op tafel.
Na een enkel belrondje is een bloemist vlak buiten het centrum open en we besluiten om er met een grote boog om het centrum heen te lopen.

Variatie in de wandeling is wel prettig.
Het is behoorlijk uitgestorven in de stad, we hadden ook rechtdoor over de markt kunnen lopen. 


Als we door ons eetstraatje lopen is alles leeg.

We kunnen ons haast niet voorstellen dat we hier 3 weken geleden nog zaten te eten. 

Het beeld van nu is echt bizar


Er wordt druk geklust. 
Achterstallig onderhoud misschien.


Onze kapper is ook gesloten. 
Gelukkig ben ik een dag of 10 geleden nog geweest........


Met de kinderen gaat het gelukkig goed.

 Ze doen allemaal goed hun best, facetimen met ons en we hebben wat kaarten gestuurd.

We missen ze en vooral Suze gaat snel op het moment en daar zijn wij niet bij.
7 april wordt ze een jaar, maar er wordt niks gevierd.

Ik wens jullie weer een goeie dag toe.

Blijf gezond......

groetjes

Wietske