maandag 30 maart 2020

Van beren en de uitruil.....

Overal zie je ze staan. 
Een superleuk initiatief om met je kinderen op berenjacht te gaan.

Natuurlijk hebben wij onze etalage aangepast.


zodat de kinderen weer een stickertje kunnen plakken.
 zijn ze gelijk lekker buiten en in beweging.

Isabel heeft ook al heel wat met haar papa opgehaald begreep ik gisteren.


Ik wil met iets nieuws beginnen.

Waarschijnlijk hebben we er allemaal wel behoefte aan in deze
 onzekere tijd bij het vele binnenzitten.

Ik volgde vriendinnetje Inge al een hele poos toen ze bezig was met

"Marshal" van Jen Kingwell.

Ik maakte al eerder iets van Jen, de deken van Isabel, en in de winkel maakten we met een groep de "bring me flowers" van haar.

Een paar dagen ben ik op zoek geweest naar het patroon en daarbij de juiste stoffen want dan wil ik hem ook graag in dezelfde kleuren doen.

Gelukkig heeft Marcha in Kerkwerve nog een bijna compleet pakket. Ik moet er even op wachten, maar in de tussentijd mag ik de Quitmania's van Inge even lenen om me alvast in te lezen.

Jippie. 

We moeten wel even de auto in om de tas met spullen op te halen.


Nog nooit eerder meegemaakt: een doodstille A2.
Het leek de autoloze zondag wel.


En dan een gezellige ontmoeting op straat, niet naar binnen en 2 meter ertussen.
gezellig om even bij te kletsen......


In ruil voor de bladen nemen we een blik mee voor Inge. Ze heeft 2 katten en dit blikje wilde ze graag toevoegen aan haar verzameling.


en terwijl zij naar binnen gaat


blijven wij buiten staan


en word ik nog verliefder dan ik al was, als ik hem in het echt zie.


De tas mee naar huis en nu maar geduldig wachten tot de stoffen en het patroon binnen zijn.


Ik kan nog even vooruit voorlopig......

Er ligt genoeg.....

groetjes

Wietske