dinsdag 31 maart 2020

Heimwee.....

De winkel ziet er verlaten uit. 

Gek toch, want als we gewoon gesloten zijn ziet het er niet anders uit.
Maar toch...... de ziel is er een beetje uit.

Herman heeft genoeg te doen. 
Achterstallige zaken waar hij anders niet zo gauw aan toe komt.

Het tuintje achter de winkel


is weer helemaal ontdaan van onkruid


Gisteren herinnerde FB mij eraan dat wij 3 jaar geleden gewoon de stad inliepen met een aantal vriendinnen om iets te drinken.

Ik weet niet meer wat voor dag het was, maar we pasten op Isabel en zij mocht mee.

Gaan we ooit nog weer zo onbekommerd de stad in?
Ik prijs me gelukkig met ons vaste team vrijwilligers dat nog altijd met hart en ziel aan onze winkel verbonden is.

We gaan feest vieren als het weer kan en mag en gelukkig is er van ons nog niemand ziek.


Een privé lesje voor onze Belgische vriendinnen, ook op diezelfde dag.
We houden nauw contact, en al zouden we het willen om elkaar te ontmoeten.? Ze mogen de grens nu niet eens over......


Ik vond het een lastige dag gisteren. 
Dat komt dan zomaar en gelukkig gaat het ook weer snel over. Afleiding zoeken.....

Lege kinderkamer


en mijn kind dat een foto stuurt van een gezellige verrassing die geknutseld is met Isabel.

Isabel en Suze hebben creatieve ouders en ook zij zullen hun moeilijke momenten hebben met 2 kleintjes en werk dat thuis gedaan moet worden, maar ze slaan zich er goed doorheen.


Ik bedenk me dat ik echt nog iets wil doen voor haar verjaardag.
Een mooie kaart met inhoud voor straks als er weer gewinkeld kan worden,


en we hebben al ontdekt dat je het beste op maandagmiddag naar een tuincentrum kan gaan want dan is het er rustig.


Prachtige spullen 


alvast voor Pasen.

Ik heb de kindjes gezien vanaf een meter of 2.
We doen het niet weer.

 We kunnen beter facetimen.

Vooral oma heeft er moeite mee om niet even heel erg te knuffelen.


Ik las laatst dat je je huisdieren wat extra ruimte moet geven in de drukke gezinnen. 

Nou heeft onze Saar niet veel last van overmatige drukte want we ontvangen niemand in huis.

Toch kijkt ze ons af en toe aan met een blik van:

"Wordt het niet eens hoog tijd dat jullie een poosje naar beneden gaan?"

Ach ja, 17 jaar.......


Ik ben druk met het volgende blok van de Simple Folk.

Bloemen.

Ik word er blij van.


De vaas en de handvaten zitten er op. een hele uitdaging, dat wel.
De bloemen en blaadjes liggen klaar. 

Eens kijken hoe ver ik kom vandaag.


Ik heb intussen wat foto's ontvangen van mooie werkstukken.

Morgen weer verder

Fijne dag en blijf gezond.

groetjes

Wietske