woensdag 7 september 2016

veel en druk

Al vroeg begonnen vanmorgen. 
Tenslotte werd het mooi, lees, heel erg warm weer en de stoep moest geveegd, bankje schoon, parasolletje op en stoelen klaar zetten.

2 weken dicht vraagt even wat meer voorbereiding.


Gisteren de hele dag druk geweest met het in elkaar zetten van de cirkels van de Camelot.
Ik wist dat Mandy kwam en ik had advies nodig.


En zij is de expert want ze is al verder dan ik.

Sowieso want ze heeft hem groter gemaakt en al gedubbeld. Dat doet ze altijd samen met vriendinnen.

Heerlijke hobby


Gelukkig, ik kan weer verder, ik ben nou eenmaal niet zo van de randen en de biezen, ben altijd bang dat het niet goed gaat.

Stom eigenlijk........

Mandy had speciaal voor mij de Mrs. Billings meegenomen.
Zo ontzettend mooi



Zo knap.


Anke heeft de cursus Picwickiaans borduren gevolgd


eerst kleuren, dan borduren.


Berthi's winter, daar is ze ook mee gestart.


mooie stoffen
echt winters


Er is behoorlijk goed geproefd van de Curaçaose cocos. Ik heb alleen niet echt gehoord dat iedereen het lekker vond.


Morgen weer de groep van de Jules, een weekje later door de vakantie. Ik ben heel benieuwd naar de resultaten.

groetjes

Wietske