woensdag 14 september 2016

Meten is.....

Rijgen.

Wat een suffe warme dag vandaag. De heetste dag ooit gemeten in september. Ik merk dat ik er geen zin meer in heb, en volgens mij ben ik niet de enige.

Gisteren hebben Herman en ik samen het meetwerk gedaan en aangezien het in de winkel niet erg druk was vandaag ben ik maar een beetje blijven zitten en had ik tijd om het rijgwerk te doen voor de Harriot

Heerlijke klus als alles duidelijk aangegeven staat. Potlood aan de achterkant, rijgen en dan een mooi resultaat aan de voorkant.


lekker fel blauw kleurtje


En nu opvullen maar. 

En ik hoef me nu eens geen zorgen te maken over afwerkbiezen, randen, wel of niet passend. Het is gewoon zoals het is:

G*R*O*O*T


Zojuist de eerste bloemetjes maar even geprobeerd


de volgende krijgen hele felle kleurtjes.


Vanavond tegen 8 uur hebben we ons voorzichtig naar buiten begeven. Curaçaose temperaturen.
Alleen daar wordt niet gefietst, hier wel.

En het was heerlijk om even buiten te zijn.


Morgen de eerste bijeenkomst van de quilt "Deuren en Vriendschap". Hannie, de ontwerpster komt zelf de eerste les geven.

Ik verheug me er op. 


Patricia heeft vandaag alvast het 2e deel klaar gemaakt


Het was toch te warm en het was rustig in de winkel.

Heerlijk klusje waarbij je lekker kunt blijven zitten.


Welterusten alvast, ik ga nog even een bloemetje maken.

groetjes

Wietske