donderdag 21 februari 2013

Verslagje van gisteren



Gisteren was de uitleg van het 5e deel van de Miss Yoyo. Maar omdat dit deel precies zo was als deel 3 was er niet veel uit te leggen.

Dat wist ik ook wel maar ik ging gewoon voor de gezelligheid.



Omdat de bijeenkomsten voor de miss Yoyo vaak erg druk bezocht worden, heeft Dorien ons wel alvast maand 6 uitgelegd, zodat wij dan niet hoeven te komen.

Toch knap hoor hoe je zo'n mooie
quilt helemaal zelf ontwerpt

Je mag alvast met de
zoutjes beginnen hoor...........
Het zijn er ontzettend veel

Mooi he?

Jose, als altijd: volijk, behulpzaam
en attent
 Veronique, een van de cursisten, is helemaal bij. 


De yoyo's van vorige maand


Ik heb mijn laatste baan van de 4 van de Sweet Hearts gisteravond afgemaakt.
Francoise liet de vorige keer de strijkrichting zien. Ik wacht dus even met strijken tot ik weer in Vught ben, want daar heb ik (nog) geen verstand van. En anders doe ik het gegarandeerd fout.



Vandaag de laatste 2 harten erop. 
Dat kan ik mooi bij Marleen doen want ik rijd straks naar Helmond.

Morgen zal ik een keer alle delen van de Sweet Hearts, die we tot nu toe gedaan hebben, aan jullie laten zien. Dan bewaren we het overzicht, toch?

Fijne dag

groetjes

Wietske