dinsdag 12 februari 2013

Nou vooruit dan maar



Met veel pijn en moeite heb ik mij in mij jas gehesen om jullie even sfeer te laten proeven van
Den Bosch-op-de-laatste-dag-van-het-carnaval.

Niet dat ik er verder ook maar iets van meegekregen heb hoor, na de wandeling op het strand van Scheveningen afgelopen zondag, vond ik het gisteren wel even welletjes en besloot ik de raad van een aantal van jullie op te volgen en het werd dus een pyamadagje.

Maar mijn lief zou mijn lief niet zijn als hij niet even aanbood om voor mij naar buiten te gaan en een paar foto's te maken.

Dus lekker wat foto's van ons tweetjes.



Knillis wordt vanavond weer opgeborgen

Op het stadhuis is Prins Carnaval
welkom geheten door de burgemeester

Het is maar goed dat er een flinke partij
hekken om de Sint Jan heen staat




ook voor de

inwendige mens

wordt goed gezorgd


 Ik heb flink wat meters gemaakt met diverse handwerkjes, maar daar laat ik morgen foto's van zien.
Ook zusje is flink bezig met de hartjes, dus morgen een up-date.

Immers morgen is het Valentijn.......

groetjes

Wietske


10 opmerkingen:

Rennie zei

Heel veel beterschap! Rustig aan he dan breekt het draadje niet!

Nathalie zei

eh Wietske, Valentijn is volgens mij Overmorgen (joepie, een extra dag om hartjes te maken!)
Ook hier is (gelukkig) het carnaval bijna voorbij... de parkeerplaats hiervoor is leeg ivm het afsluitende vuurwerk vanavond. En dan morgen nog het haringhappen. Mij niet gezien, ik heb net als jij meters kunnen maken!
Da's toch ook een voordeel hè!

Marguerite zei

Ik zou ook lekker binnen zijn gebleven hoor!! Hou niet van al die herrie en gehos. Maar ja als het bijna bij je deur voorbij komt dan ontkom je er bijna niet aan. Ben jij nu grieperig aan het worden? Nee toch????
Ga maar lekker meters maken en geniet van het zonnetje achter het glas. Ziet er in ieder geval wat vrolijker uit nu.
Groetjes Marguerite

Jet en Zus zei

Morgen is een dagje te vroeg hoor!

Groetjes Anita

Ik houd ook niet zo van carnaval! Kan me niet snel genoeg voorbij gaan!

marga zei

Ik ben ook niet zo'n carnaval persoon. Maar als er mensen zijn die het leuk vinden moeten ze er gewoon van genieten.
Groeten
Marga

Lida zei

Wat leuk al die vrolijke kleuren en wat jammer dat het zover weg is! Maar ja ik ben dus wel opgegroeid met carnaval al was het wel altijd binnenshuis en op school en op de padvinderij en op de gym! Katholiek hé!
Ben nieuwsgierig naar je meters, knuffel
Lida

ria vogelzang zei

Leuke foto's; alhoewel ik niet zo van al dat gefeest en herrie houdt......, mag een ander dat natuurlijk wel leuk vinden, he?! De foto's vind ik in elk geval gezellig!!
Lees dat je een rustig dagje had; geweldig! Ik ben ook een fan van af en toe een pyama-dag! Lekker een jezelf-dagje!
Voor ega's/moeders/oma's eigenlijk een must! ;)
Ben benieuwd naar je berichtje morgen!
Liefs, Ria.

Klaske zei

Ik weet dat de tijd vliegt, maar je hebt nog een dagje extra tot het valentijn is hoor;-))
Lekker hé om zo nu en dan een pyamadagje te houden.
Ik houd het in de gaten, 2 druppels water in Zwolle;-))

sharon's shabby creations zei

Hoi wietske,

Overmorgen is het valentijns dag hoor!!! hahahaha!!! Leuke foto's allemaal je moet er van houden hier in Rotterdam kennen wij het gevoel helemaal niet van carnaval. dus al dat feestgedruis gaat een beetje aan ons voorbij!!!

Toch leuk om een beetje zo sfeer te proeven!!

Veel liefs Sharon

nelleke zei

Wel mooi van de organisatie dat er zòn grote ruimte is gemaakt al het bier wat er ook weer uit moet. heb net in je vorige post geschreven dat je afgelopen weekend dus heel dicht bij was....

lieve groetjes


Nelleke