maandag 17 maart 2014

Zomaar


Omdat borduren zo'n heerlijke bezigheid is en ik me helemaal kan uitleven.


Zomaar:

Omdat het gewoon goed gaat met Isabel. Hoe klein ze ook is, ze is stabiel en heeft haar oma reeds opgezadeld met de eerste echt-noodzakelijke- rose babywas.


Haar darmen werken prima en dat laat ze graag zien.


Zelfs haar inktvis moest in de was. Gelukkig heeft ze ook daar 2 van. Een van het ziekenhuis gekregen en 1 van een lief vriendinnetje die ze zelf haakt.
Wie dit uitgevonden heeft, verdient een medaille.


Zomaar:

Omdat we heel bescheiden gisteren gevierd hebben dat ze 3 weken oud is met een kaarsje op de vlaai meegebracht uit Maastricht


Waar je nota bene op zondagmorgen zo'n keus hebt uit alleen maar vers gebak

Zomaar:

Omdat in het ziekenhuis overal bloemen staan vanwege een open dag


En ik ook op ons dakterras heel bescheiden begonnen ben met mooie planten neerzetten.
We hadden even niet gemerkt dat het zulk mooi weer is.


Zomaar:

Verdriet om wat gebeurd is, maar hoopvol voor de toekomst!!!



We ontvangen jullie weer heel erg graag in ons atelier komende woensdag!!!

Herman en Wietske

20 opmerkingen:

Marguerite zei

Fijn om weer een blogje van je te lezen.

Rennie zei

Beste Herman en Wietske, Ik denk dat jullie je gesteund hebben gevoeld door al die mensen om je heen. Het is aan de tijd jullie verdriet een plekje te geven. Vergeten doe je het nooit, maar het zal met liefde omhuld zijn. Knap dat jullie de draad weer oppakken. Wens jullie dan ook de kracht de draad weer op te pakken.

marga zei

Zomaar even een reactie. Fijn om te lezen dat alles een beetje beter gaat. Gewoon fijn om een blogje van jou te lezen.
Groeten
Marga

Monica zei

Wietske en Herman, wat ontzettend fijn dat de grootste spanning er een klein beetje af gaat, ook al zijn jullie, haar ouders en die lieve Isabel er nog niet, het sprankje hoop dat zij jullie geeft is formidabele. Je ziet dat je nu ook van die heel kleine dingen zo kunt genieten.

Heleni zei

Dat wasje van Isabel doe je heel graag Wietske, dat weet ik zeker!
Wat fijn dat het goed gaat met haar. En Daniel zal zich heel erg geliefd voelen op zijn blauwe wolkje.....

Supergoof zei

Fijn!
maar de was van Isabel is het allermooiste!

M Verheij zei

Welkom terug,ik ben heel blij om je blog weer te kunnen lezen.
Maar denk eraan rustig aan.

Annie Kingma.Bonnema zei

Even je vertellen, dat het blogje Zomaar me met jullie blij maakt.
Groetnis Annie

Floor zei

Je eerste oma taak voor Isabel, een heus wasje! Dat doe je toch met liefde.
Fijn dat het goed met haar gaat en ook met jullie.
Borduren en quilten geeft toch een hoop rust en afleiding.
Zo fijn ook dat je steeds zoveel reacties en blijken van medeleven hebt gekregen.
Nu het atelier weer open!

Ineke Hulzebos zei

Fijn om te horen.

Liefs, Ineke

Bernadette van Gils zei

hallo Wietske, wat dapper dat jullie weer proberen zoveel mogelijk de draad op te nemen van het "gewone" leven. Want gewoon zal jullie leven nooit meer zijn, Daniël zal altijd op de achtergrond meekijken bij alles wat jullie doen.
Heerlijk om te horen dat het met Isabel redelijk goed gaat, dat geeft weer hoop voor de toekomst.
Toch wil ik jullie en jullie kinderen en dan natuurlijk vooral het jonge ouderpaar heel veel sterkte toewensen voor de komende tijd die wellicht nog heel zwaar zal zijn. Door mijn eigen ervaring kan ik me er wel iets bij voorstelen wat ze voelen en bezighoudt.
dikke knuffel voor allemaal
Bernadette

Rya, Rotterdam zei

Je blogje gelezen met een gevoel van opluchting en blijdschap en tranen in mijn ogen..... Jullie verdienen een stevige knuffel. Wat zijn jullie oersterk!!!
Lieve groet, Rya, Rotterdam

sylvia zei

zucht..........van opluchting!! Het gaat nog steeds goed en hoera, een roze was!! Dat is fijn om te lezen en er is weer ruimte in hoofd en leven voor je atelier! Na al die bewogen en beladen weken.......Ik hoop dat je met je handwerkliefde even wat afleiding vindt, moedig om weer te beginnen!
groetjes, Sylvia

wilma oud zei

Ach lieve meid, wat kan ik nog toevoegen. Je verwoordt het zelf zo goed. Ik wens jullie allemaal veel sterkte toe. Groetjes Wilma

Elza zei

Fijn blogje en nog steeds zet hem op met z'n allen.

Else zei

Fijn om te lezen dat het goed gaat met de kleine meis! En wat DJ betreft, ik zeg BEGINNEN (lol) Fijne dag, knuffel Else

Elizabeth Pienaar zei

Dear Wietske,
I am so happy and thankful that Isabel is doing well.Best wishes to everyone.
Elizabeth in Cape Town

Anoniem zei

Wat mooi om te lezen dat er dan toch weer ruimte komt voor de omgeving. Wat fijn dat het goed gaat met de kleine Isabel. Dat verdriet en blijdschap zo naast elkaar kan bestaan is hartverscheurend maar ook weer mooi.
Dat het goed mag blijven gaan met Isabel, met jou en je man en vooral de ouders van beide kindjes.

Anny zei

Een lichtpuntje! Fijn. En voorzichtig de draad weer oppakken hoort erbij.

carina zei

Wat een heftige periode....en wat een heerlijke was. Fiin dat het goed gaat met isabel