woensdag 5 maart 2014

Daniël

Als je zo klein bent…….

En zo ziek……...

Dan gaat het gewoon niet meer.

Vanmorgen om 8 uur is onze kleine Daniël op schoot bij zijn ouders overleden.


En nu?

We weten het niet. In ieder geval zorgen voor de kinderen en voor Isabel waar het op dit moment goed mee gaat.

Voorlopig blog ik niet, ik kom later weer terug.

Wij willen jullie ontzettend bedanken voor alle lieve wensen, kaarten, mails en telefoontjes van de afgelopen tijd.

Maar we gaan door!!!!

Er  zijn kinderen en een heel klein meisje dat ons ook heel hard nodig heeft.

Herman en Wietske

Voorlopig blijft het atelier gesloten

101 opmerkingen:

KijkDaarIs zei

Och lieve schatten ....heel veel sterkte voor jullie allemaal..!!!!!
hele dikke knuffel !!!

Mupminoes zei

Ik huil met jullie mee.......sterkte voor jullie allemaal

Else zei

Heel veel sterkte!

Anoniem zei

Heel veel kracht en sterkte gewenst!
Jetta

Heleni zei

Ach, wat ontzettend verdrietig.
Ik wens jullie allemaal heel veel sterkte.

Brigitta zei

Hier zijn geen woorden voor. Heel veel sterkte toegewenst. Liefs, Brigitta

monatoetje1971 zei

Wat een verdrietig bericht...we hadden met zijn alles zo gehoopt dat het goed zou gaan....heel veel sterkte gewenst voor de jonge ouders en voor jullie.

Marijke zei

Daar zijn geen woorden voor .
Heel veel sterkte voor de komende tijd .

Cisca Heiden van der zei

Heel veel sterkte, voor jou en je familie.
Groetjes, Cisca

Anoniem zei

Wat een verlies .

Sterkte voor jullie allemaal.

Bosch melkmeisje zei

Lieve Wietske en familie,

Heel veel sterkte voor de komende periode.

Liefs,
Renée

Geke zei

wat ontzettend verdrietig, heel veel sterkte

Suuske zei

Hele dikke knuffel

Marja zei

.............stil

Heel veel sterkte samen met elkaar


Marja zei

Beste Wietske, soms is er zoveel wat we voelen, maar zo weinig wat we kunnen zeggen. Heel veel sterkte. Marja

Ingrid Vijverberg zei

Wat ontzettend verdrietig; heel veel sterkte gewenst,

nelleke zei

Lieve Wietske,

Ook ik heb even geen woorden en kan jullie allen alleen maar veel sterkte wensen,
mijn oprechte deelneming.

liefs

Nelleke

sylvia zei

wat een verdriet, ik weet niet wat te zeggen.
Ik wens jullie allemaal heel heel veel sterkte!
Met lieve groet, Sylvia

Annelies zei

Wat overkomt jullie allemaal. Heel, heel veel sterkte voor jullie hele gezin.

yvonne zei

heel veel sterkte

sandrarobben zei

Ook ik heb even niet veel tekst. Wat erg, heel veel sterkte....

Herma zei

Wat kan ik nu nog zeggen. Klein lief kindje, rust zacht. voor de ouders en jullie heel veel sterkte en kracht en ik zal bidden voor het lieve kleine meisje.

Frederique Bakker zei

Heel veel sterkte voor jullie allemaal.
Ik brand een kaarsje voor de kleine Daniël......
lieve groet van Frederique

Richt zei

Wat je al zegt....zo klein en zo ziek...
Heel veel sterkte gewenst.
Lieve groet Richt

Ageeth Dorsman zei

Ik heb geen woorden voor dit intens verdrietige bericht. Zo'n klein mannetje, dat al zo'n grote plek in jullie hart had... Heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies.
Dat jullie veel steun mogen vinden bij elkaar, en dat het met het kleine meisje maar heel goed mag gaan.
Ageeth

Chantal zei

Heel veel sterkte .

Annie Kingma.Bonnema zei

Heel veel sterkte voor jullie, ouders en familie
Annie

Supergoof zei

heel veel sterkte lieve alletwee.

Judith zei

Wat enorm verdrietig, heel veel sterkte voor jullie allemaal,

Martine zei

Wat verdrietig. Heel veel sterkte voor de ouders en voor jullie en het allerbeste voor Isabel.

Sonja- Sezoentje zei

Heel veel kracht aan jullie allen voor het verwerken van dit grote verlies.

Rian, zei

Ach... Wietske toch...
Jullie en iedereen om je heen van Harte Gecondoleerd, en heel veel Sterkte gewenst in het verlies van dit kleine mensje.. Geen woorden voor.

Tony zei

Hallo Wietske.Heel veel sterkte voor dit grote verdriet voor jullie allen. Groeten Tony

Nardy Beltman zei

Wat een verdriet, ik wens jullie veel sterkte!

Anoniem zei

Lieve Wietske en familie. Ik wens jullie heel veel sterkte in deze moeilijke en verdrietige tijd.
Heel veel liefs Petra

Jeanny zei

Heel veel sterkte voor jullie allen.

Anoniem zei

Sprakeloos...... sterkte.
Liers Mandy

Bernadette van Gils zei

Wat een verschrikkelijk nieuws, ik wens jou en Herman maar zeker op de allereerste plaats de pappa en mamma van Daniël heel veel sterkte en kracht toe om dit enorme verlies te dragen. Ook jullie andere kinderen en kleinkinderen wens ik veel sterkte en weet dat er hier voor zowel Daniël als Isabel een kaarsje brand.

Linda Knowles zei

Woorden schieten hier te kort.
Heel veel sterkte voor jullie allemaal.

Lupineke zei

Ooohh lieve Wietske... wat een vreselijk verdriet... ik huil met jullie mee...
Zal een kaarsje branden voor dit kleine jongetje wat nu terug is naar het Hemelhuis en thuisgekomen is bij de Grote Engel..
Een innige omhelzing en al mijn medeleven, Lupineke

Hermie zei

Geen woorden voor dit verdriet, heel veel sterkte voor allemaal.

Heleen Blom zei

Ach wat verdrietig nou. Ik wens jullie allemaal veel sterkte toe in deze moeilijke tijd.

Groeten van Heleen

Margret Dollenkamp zei

Heel veel sterkte allemaal

Floor zei

Had daar straks nog een kaarsje voor Daniel aangestoken om hem kracht te wensen.
Nu was het een kaarsje om hem naar de hemel te begeleiden.
Wat een verschrikkelijk triest bericht is dit.
Ik wens jullie, de ouders en de andere familieleden heel veel sterkte.
Er is toch immers niets erger dan je kind te verliezen, ook al ken je het nog zo kort?
Liefs,
Floor

Handige Handjes zei

Ben er stil van.......heel veel sterkte om dit verlies te verwerken, samen met de ouders van Daniël.

Anoniem zei

Wat een verdrietig nieuws. Heel vel sterkte voor jullie allemaal. Anny van rafels en rozen.

miekequilt zei

Heel veel sterkte en kracht voor jullie allen bij dit grote verlies.

Trudy zei

Ach wat verdrietig nou toch! Heel veel liefs en sterkte gewenst de komende tijd! <3

GREETJE zei

Heel veel sterkte voor jullie en de kinderen. Dikke knuffel

Willy zei

Heel veel sterkte voor allemaal!

Quiltlia zei

Heel veel sterkte Wietske voor jou en je familie.

Annie zei

Ach....... dat kleine mannetje
Heel veel sterkte gewenst voor jullie allen !!!!!

Craftluver Marianna zei

Och wat intens verdrietig! Je hoopt altijd dat het goed zal aflopen, maar helaas heeft dit zo niet mogen zijn nu. Heel veel sterkte en kracht toegewenst voor jullie allemaal!

bep zei

Zorg goed voor elkaar, Bep

Noa Tonnis zei

woorden schieten te kort heel veel sterkte voor jullie en zeker de ouders

Elizabeth Pienaar zei

Dear Wietske,
Veel sterkte voor de hele familie in deze hartseer tijd.
I will keep you all in my prayers and will say a special prayer for little Isabel.
Elizabeth in Cape Town

Ester Verhorst zei

Lieve Wietske en Herman, wat een verschrikkelijk nieuws! Ik denk aan jullie...héél véél sterkte gewenst in deze moeilijke tijd. Blijdschap en verdriet voelen nu aan als verdoofd...
Het enige wat jullie kunnen doen is er zijn voor elkaar, en dat doen jullie al.
Liefs, Ester

Phyllis zei

Hier zijn geen woorden voor. Zo'n verdrietig nieuws. Heel veel sterkte voor jullie allemaal.

Annelie zei

ach wat ontzettend verdrietig nieuws,
Heel veel sterkte allemaal
Annelie

Rya, Rotterdam zei

Zoveel gebeden gezegd, zoveel kaarsjes gebrand, zoveel goede wensen en zoveel meeleven..... nu zo'n groot zwart verdriet.... kleine Daniël is een engeltje, dicht bij zijn Schepper.... Ik huil met jullie mee en wens jullie allen sterkte en kracht om dit ondraaglijke te dragen.
Lieve groet, Rya, Rotterdam

Ans zei

Gecondoleerd en heel veel sterkte met dit grote verdriet.

Anoniem zei

Ach wat in en in triest dat Daniel het niet heeft gered en is overleden. Gocondoleerd en ik wens jullie en de jonge ouders heel veel sterkte met dit verlies. Maar ook heel veel sterkte en kracht om door te gaan voor en met Isabel. Lenny

Wilma Kuin zei

Oh hemel,..
Heel veel sterkte voor jullie allemaal!!
neem jullie tijd, lieve alle twee,..

Janny zei

Wat ontzettend jammer Wietske, veel sterkte voor de ouders en voor jullie ook,
Liefs Janny

Marguerite zei

Wat een vreselijk bericht is dit. Wens jullie heel veel sterkte toe. En vergeet ondanks dit grote verlies niet te genieten van het kleine meisje wat ook moet vechten voor haar leven.

Quibi zei

Ach, ach, ach.... wat een verdriet. Maar als de strijd zo groot is en jij maar zo klein... Heel veel sterkte met dit verlies en duimen dat alles goed blijft gaan met de kleine meid!

Anoniem zei

woorden schieten te kort. Heel veel sterkte gewenst voor jullie allemaal,
Marleen.

Nina-hobbysite zei

Sterkte

nadia zei

Lieve Herman en Wietske, wat een groot verdriet! Ik wens jullie en al jullie dierbaren heel veel sterkte! Nadia

Jowilleke zei

Heel veel sterkte met dit grote verlies , voor jullie beiden en natuurlijk ook voor jullie kinderen.
Jowilleke.

Simone zei

Ach gos.... wat een groot verdriet! Heel veel sterkte voor jullie en jullie kinderen! En heel veel kracht voor de kleine Isabel. <3

Anoniem zei

mijn condoleances voor jullie allemaal. Heel veel sterkte met dit grote verlies.

ton moest-wolswijk

Johanna Zweden zei

O wat een verdriet zo een jong leven
Ik wens jullie allemaal heel heel veel sterkte toe
Liefs joke

MarianneP zei

Wat een verdrietig bericht! Mijn condoleances en ik wens jullie heel veel sterkte!

Klara's Quilthoekje zei

Wat een verdrietig nieuws! Gecondoleerd en heel veel sterkte voor jullie allemaal!

Judith zei

och Wietske...gecondoleerd...en heel veel sterkte voor jou en je familie...

Elza zei

Wat een verdriet, heel veel sterkte en kracht voor allemaal.

Ineke B zei

Wat een groot verdriet!

Gecondoleerd en neem de tijd jullie hebben elkaar allemaal heel hard nodig!

Liefs, Ineke

patricia zei

Ben sprakeloos.....wat een verdriet!
Wens jullie allen heel veel sterkte toe en natuurlijk alle kracht om dit grote verlies te dragen.
Liefs Patricia

Carin Wijnand zei

Oh wat verdrietig, dit doet zo'n pijn, heel veel sterkte voor jullie allemaal. gr. Carin W.

myriam zei

Daniel heeft dapper gestreden. heel veel sterkte, liefde en kracht voor jou en de familie. liefst van Myriam

Elly zei

Heel heel veel sterkte

Ina Hummel zei

Wat een groot verdriet, wens jullie allemaal heel veel sterkte.

Prenter zei

Wat droevig! Sterkte gewenst voor de hele familie!

marga zei

Woorden schieten tekort voor dit verdriet. Ik wens jullie allemaal heel veel sterkte toe.
Marga

Sis Voorn zei

Ik kan niet meer zeggen als dat ik jullie veel kracht toewens !

Mariska Schok zei

Wat een verdriet... Ik wens jullie heel veel sterkte...

Coco zei

Niet te bevatten....heel veel kracht toegewenst

Anoniem zei

Wietske, woorden schieten tekort. Wens jullie allen veel sterkte en hier brand elke dag een kaarsje. Marlies

Atelier Hartendief zei

Wat een verdrietig nieuws! Ik wens jullie allemaal veel sterkte toe!
Marijke

Guusje, zei

Wat verdrietig. Heel veel sterkte voor jullie allemaal.

Carin zei

Wat een verdrietig nieuws. Heel veel sterkte aan allemaal !

Lida zei

Sterkte met de verwerking van dit grote verlies,
Lida

Bed, breakfast en quilts zei

We denken aan jullie!

conny's quilts zei

Och Wietske wat verdrietig. Heel veel sterkte gewenst voor jullie allemaal

Saskia Smit zei

Dikke dikke dikke knuffel!

Evelyne zei

Lieve Wietske en Herman, sprakeloos lees ik jullie bericht.
Wat een groot verdriet, gecondoleerd.
Heel veel sterkte voor allemaal.
Liefs, Evelyne

clara zei

Wat een verdrietig bericht! Heel veel sterkte gewenst!

Berna zei

Gecondoleerd en heel veel sterkte!

Anny zei

Daniel, zo klein, zo kwetsbaar! En wat heeft hij een indruk gemaakt op velen van ons! Ik heb heel vaak aan hem en zijn zusje gedacht de afgelopen twee weken. Prachtige rustplaats hebben zijn vader en moeder voor hem gekozen. Heel veel sterkte! Mooi dat jullie dit samen doen.

Ronin zei

heel veel sterkte!!! Het is zo verdrietig zo'n klein manneke te verliezen! Gecondoleerd!