maandag 24 maart 2014

Kijken, maar niet kopen!!!!!

Bestellen. 

Dat doe je als je als winkelier naar de beurs gaat. En dat is soms best wel moeilijk. Je ziet van alles wat leuk is, maar:
Je moet wachten tot het binnen is,
en het is niet allemaal voor jezelf.

En dat vereist een andere manier van kijken waar ik toch wel een beetje aan wennen moet.

We waren vroeg vertrokken gistermorgen om lekker op tijd in Keulen te arriveren.


En we vielen met onze neus in de boter




Omdat we de afgelopen week zo ontzettend veel nieuwe stoffen binnen gekregen hadden


Ging mijn interesse vooral uit naar nieuwe borduurtjes 
en

ik zie hier wel een
leuke borduurmiddag
met een high tea in.

Mooie patronen


We wilden vooral ideeën opdoen voor
kleine workshopjes


We hebben prachtig band besteld, en ik kon de verleiding niet weerstaan:
Deze rol met rose stipjes moest direct mee naar huis.
 De rest wordt binnenkort thuisbezorgd.


Wat een mogelijkheden en variaties



En ik kreeg kleine gratis boekjes mee


Zodat ik weer verder kan met mijn borduurlap voor Isabel


Onze kleine Isabel. 
Ze wordt straks naar den Bosch vervoerd. heel spannend voor ons allemaal, maar het is goed voorbereid.
Jongste mag mee in de ambulance, schoonzoon rijdt alvast vooruit met de auto. Ze mogen, zelfs als ze willen, vannacht bij haar blijven slapen.

Alles is opgeruimd in Veldhoven, middelste is er gisteren nog geweest voor de nodige support.
Dat kwam goed uit want dan kon ze gelijk de nieuwe knuffels meenemen die ik de afgelopen week had gekocht voor Valentijn van 2 jaar. En voor Isabel zijn we inmiddels op wit overgestapt want de leverancier stopt ermee en rose was op!!



We verwaarlozen onze grote kleine jongens een beetje momenteel. Maar we maken het weer goed binnenkort.


Fijne dag

groetjes

Wietske

15 opmerkingen:

ria vogelzang zei

Lieve Wietske, wat fijn om te lezen dat het goed gaat met jullie. Dat je het leven weer oppakt zogezegd..; van alles weer kunt genieten.
Wat een mooie dingen laat je zien. En wat fijn dat Isabel het zo goed doet!
Heel veel liefs van mij; ik denk aan jullie, Ria.

quiltingmieke zei

piep, meid vandaag komt die kleine meid dichterbij, gelukkig ...zo fijn voor de kinderen en voor jullie.
Wauw die beurs zo verleidelijk, en wat een mooi band dat je al scoorde

knufje Mieke

Saskia zei

Oh wat mooi allemaal, ik ben al helemaal flieft op die roze stipjes....hoe lang gaat het duren voor het allemaal binnen is?

Heel veel succes vandaag met het transport van Isabel!!!

Xas

Marguerite zei

Lijkt me heel moeilijk om de knop om te zetten op zo'n beurs. Je moet niet alleen kijken wat jij leuk vind maar vooral wat vinden de anderen mooi. Denk dat het wel een beetje gelijk op gaat. Vind de roze stipjes ook helemaal te gek.
En heerlijk Isabel straks dichtbij.
De zon schijnt dus het wordt een prachtige dag.
Groetjes Marguerite

Anoniem zei

Fijn dat jullie zo genoten hebben in Keulen en dat je leuke borduurdingen gezien hebt. Ik borduur zelf niet, maar vind het prachtig wat mensen, o.a. jij maken. Door artritis is het borduren te fijn werken. Wat groter, grover op de naaimachine gaat nog goed. Ook heel fijn dat Isabel vandaag naar den Bosch komt. Dat worden voor jou en Herman heel wat fietstochtjes naar het Jeroen Bosch.
Prettige dag en groetjes, Lenny

Rennie zei

Wat een prachtige dingen heb je gezien en wat zal dat moeilijk zijn geweest je in te houden. Kan ik me alles bij voorstellen. Groetje!

Ria zei

Wat zal je genoten hebben van al dat moois, even weer iets leuks. Dat hebben jullie wel verdient zeg. Geniet nog maar even na. Straks Isabel in de buurt, ook fijn. Maar ik begrijp best het blijft een dubbele gedachte, Sterkte met alles.

Groetjes en tot later Ria v.

Jasmijn zei

Veel succes want het zal best spannend zijn! Wat een heerlijk band.....kan ik al reserveren...... groetjes van ons allemaal

Hermie zei

Dat was dus een dagje echt genieten, lijkt me heel moeilijk dat het niet mee naar huis kan, maar het wachten wordt straks wel beloond

Heleni van Til zei

Jaaa super hè, op zo'n beurs rond te struinen. Ik werd er als winkelier ook zo hebberig van.....
Wat fijn dat Isabel dichter bij huis komt. Ach, de grote kleine jongens snappen het best wel dat opa en oma wat minder tijd voor hun hadden. Maar het komt helemaal goed.

Sonja- Sezoentje zei

Fijn om te lezen dat het leven bij jullie weer stilletjes aan gewoon zijn gangetje gaat.
Heerlijk zulke beurzen hè, je krijgt er zoveel inspiratie van :)
Fijne week, liefs, Sonja

Else zei

Fijn voor jullie allemaal dat Isabel weer een stukje dichterbij huis mag komen. De beurs is een grote Jamin winkel vol HEERLIJKE?MOOIE verleidingen je hebt al heel mooi band mee naar huis genomen! Straks genieten van je kleine meis en het zonnetje, knuffel van mij

Floor zei

Wat een verleidingen en wat knap dat je zoveel hebt kunnen weerstaan.
Maar vol is vol natuurlijk, je kunt de rollen stof slechts op de trap leggen.... hoewel .....?
Wat fijn dat Isabel zo dicht bij jullie is, geeft toch iets meer rust.
Mooie aquarel van het Isabel en Daniël vosje daar links bovenaan!

Evelyne zei

Ja de verleiding zal wel groot geweest zijn!
Moeilijk om ook voor anderen in te kopen.
Mooi aquarel staat er bovenaan in je kolom.
Ja en met de jongens wordt het vast goed gemaakt door jullie!

Liefs, Evelyne

Judith zei

T groene kussen met de hertjes! Komt die ook????? Zoooo leuk, wil ik maken!!!