dinsdag 25 maart 2014

Jane nu al op herhaling en de operatie is geslaagd



Of het nou komt door de populariteit van Jane of van Juud weet ik niet, maar een aantal 
"Jane-aanhangers" gaven aan het jammer te vinden dat de geplande dag van 18 april binnen een paar uur volgeboekt was.

En daarom op verzoek en in overleg met Juud (klik) een tweede datum.

Op 25 april

Mogen jullie in de herkansing en als jullie de uitnodiging nog een keer willen nalezen dan kun je het blogje van een paar dagen geleden (Jane gaat zuidwaarts) teruglezen of raadpleeg de agenda.

De spelregels zijn hetzelfde, het is niet mogelijk om nog van datum te gaan wisselen. Het wordt anders wel erg onoverzichtelijk voor ons om de administratie bij te houden.


Dus meld je snel aan, want ook hier geldt: vol is vol. Meer dan 10 personen per dagdeel is niet goed omdat we zelf aan de slag gaan.
Werken aan een tafel waar niet voldoende plek is, werkt niet!!


Gisteren is onze kleine Isabel overgebracht naar Den Bosch. Ik heb er foto's van gezien en ik kan wel stellen dat het overbrengen van zo'n ieniemienie klein hummeltje ongeveer gelijk staat aan de organisatie van de nucleaire top in den Haag.

Maar ja, het gaat hier dan ook wel over onze kleindochter natuurlijk!!!

Ik heb de spannende wachttijd gisteren doorgebracht met borduren en mochten jullie nou denken dat ik geen quiltjes maak voor ons kind dan hebben jullie het helemaal mis.

Borduren kan ook en gelukkig is ze nu al veel te groot voor deze variant.

Jongste en schoonzoon zijn vannacht bij haar gebleven, en ik kreeg zojuist een berichtje dat het goed met haar gaat.

Ik hoop er vandaag even heen te kunnen fietsen.

Fijne dag

groetjes

Wietske



22 opmerkingen:

Noa Tonnis zei

jammer het is op een doordeweekse dag en dan kan ik nooit maar veel plezier

quiltingmieke zei

piep, wat fijn meid, dat het overbrengen goed gegaan is, en je nu lekker op de fiets er naar toe kan, geniet ervan en geef een mini-knuffeltje aan de kleine meid

knuf knuf Mieke

Saskia zei

Gelukkig maar! Hier gaan de vliegtuigen continue over, staan de zandzakken tegen bermbommen langs de A44, en de tanks op de binnenwegen....het lijkt wel oorlog!
Dikke knuf voor kleine Isabel en haar ouders niet te vergeten! Xas

Judith zei

Op de fiets naar Isabel die stabiel is en waar t goed mee gaat. Het is een hele onderneming voor zo een klein baby'tje om overgebracht te worden. Fijn voor de ouders om haar weer in de stad te hebben!

Else zei

Fijn dat ze jou kleine meis met zorg hebben vervoerd. In gedachten zie ik je gaan op je fiets richting Isabel met een smile van oor tot oor. Geniet ze fijne dag, knuffel van mij

Annelies zei

Fijn voor jullie allemaal dat Isabel nu dichtbij is.

sylvia zei

wat fijn voor jullie dat ze nu in de buurt is en dat je alleen maar op de fiets hoeft te stappen: een grote stap voorwaarts!!.....;)
groetjes, Sylvia

Rya, Rotterdam zei

Wat fijn dat de kleine goed is overgebracht. Lekker dicht bij huis.... Jullie kunnen nu voldoende GELOOF hebben dat Isabel het redt, HOOP koesteren op een gezond kleindochtertje en LIEFDE is er meer dan genoeg en alom..... en ik blijf kaarsjes branden bij Maria en schietgebedjes doen.
Groet, Rya, Rotterdam

Monica zei

Fijn hoor dat het allemaal goed gaat met Isabel, geniet van de mooie momenten.
Ik kan vind het jammer niet naar de DJ bijeenkomst van Juud te kunnen, maar je kunt nu eenmaal niet álles hebben hè :-)

Jet en Zus zei

Het mooie weer komt eraan, dus Oma veel op de fiets naar je kleindochter, ben je er al een beetje aan gewend nu ook een kleindochter te hebben?
En dat borduurband met STIP, heel mooi!
Kom gauw weer eens langs.
Fijne dag!
Anita

Supergoof zei

geweldig, zo'n klein dapper meisje, zet 'm op Isabel!

Hermie zei

Wat fijn dat ze nu dicht bij huis is en vooral dat het goed met haar gaat.

Marina Roos zei

Gelukkig!

Phyllis zei

Weer een beetje goed nieuws, fijn dat het goed gegaan is. Zou graag de dag bijwonen, maar dan staat er al iets in de agenda...

Anoniem zei

Fijn Wietske dat het nu weer allemaal wat mee zit en de ergste spanning weg is.
En je DJdagen gaan ook goed-geweldig.
zonnige dag
groetjes,Truus uit Drenthe

Anny zei

Fijn dat het vervoeren van Isabelle goed is gegaan. IK herinner me uit de tijd dat ik in het Sophis Kinderziekenhuis werkte hoe spannend dat kan zijn. En dat is al weer bijna 35 jaar geleden. Er is in die tijd heel veel veranderd en verbeterd. Gelukkig!
Jan blijft onverminderd populair! Maar Jane en ik staan niet op goede voet. Ik heb ooit wat bl;okje geprobeerd maar ik hou meer van folkart achtig , hoewel ik alle Janes wel heel mooi vind. Maar niet om zelf te maken.

Floor zei

Is de kleine Isabel met politie- en helikopter bewaking overgebracht, en ook met gillende sirenes?
Dat moet haast wel als het zo uitgebreid was.
Maar gelukkig is ze goed aangekomen en wat heerlijk dat je er nu op de fiets naar toe kan.

Elza zei

Heel fijn dat je er straks gewoon even heen kan fietsen.
En een prachtige Jane.

Sis Voorn zei

Sterkte verder !
Wat heerlijk dat je er nu op de fiets heen kunt gaan !

marga zei

Fijn dat je nu EVEN kunt gaan kijken naar jullie kleindochter. Het weer wordt steeds beter en even op de fiets kan ook ontspanning zijn. leuk hoor die DJ. show wat zal er vaak AAA en OO klinken.
Groeten
Marga

Conny's-blog zei

Fijn voor jullie allemaal dat het goed gaat met je ienieminie kleindochter.
Heerlijk dat ze nu dichtbij is, kun je er zo even aanwippen, geniet er nu maar van.................liefs.Conny

Craftluver Marianna zei

Heerlijk dat die kleine nu op fiets afstand is! Leuke dingen doe je!