vrijdag 30 augustus 2013

Explosie van kleuren, en waarom ben ik toch zo vroeg wakker


O, wat was het gisteren weer een heerlijk dagje. Natuurlijk moest er eerst even gepoetst worden, maar met dit prachtige weer heb ik nog steeds een beetje zo'n

"Franse-slag-gevoel"

Het viel me gisteren op, in tegenstelling tot andere jaren, dat mijn planten gewoon doorgaan met groeien en bloeien.

Onvoorstelbaar, maar ik ben echt nog niet aan herfstbloemen toe









Tja, al dit moois vraagt natuurlijk om werken met kleur. 



ik werk met 14 draads linnen


En waarom ben ik nou toch zo vroeg wakker?

Straks halen we 

*D*E  *J*U*R*K*


En ik krijg "kleedinstructies"

Nog 1 weekje wachten, dan is de 

GROTE DAG

Alvast een fijn weekend, morgen komt er even niets van bloggen want wij hebben een vol dagje, vertrekken heel vroeg en het heeft natuurlijk met quilten te maken.

Al die open dagen.........Daar moet je toch wel iets mee?

Dus zondag een verslagje

groetjes

Wietske

20 opmerkingen:

Annelies zei

Wat veel leuke dingen in het verschiet. Geniet !!

In Villas Veritas zei

These are looking so incredible I have no words for all of them.

Hermie zei

heel veel plezier vandaag.
Hoe groot worden je geborduurde blokjes?

Sonja- Sezoentje zei

Geloof graag dat het nu best spannend begint te worden , zo een weekje voor de grote dag.
Veel plezier ook vandaag,
liefs, Sonja

Wietskes Quilts zei

Binnen de lijntjes 5 1/2 cm.
groetjes
Wietske

Judith zei

Count down! Hè lekker spannend om je zo te verheugen op De Dag Der Dagen. Geniet ervan en van al t moois om je heen. Veel plezier morgen.

Elza zei

Prachtig al die bloeiende planten ik geniet er ook zo van.
Spannende week nog.
Rustig doorgaan hoor.

Aangenaam verpozen met Joke zei

Heerlijk om zo naar de GROTE DAG toe te leven. Denk jij nu ook gelijk aan dat liedje van Willeke Alberti "Morgen ben ik de bruid". Dit zat destijds in mijn hoofd gebrand. En dan morgen al die open dagen. Het is wel een mooie voorbereiding voor je eigen zaak.
Groeten, Joke

marga zei

Heb jij dat nu ook. Overal zie ik al bolgrysanten maar daar ben ik nog lang niet aan toe.
De winter is nog zo lang.
Maar en dat is het voordeel je hebt dan heel veel tijd voor het quilten.
Fijn weekend.
Marga

ria vogelzang zei

Heerlijk, al die bloemen! Maar ook een pracht van een dag in het verschiet!
Heel, heel veel genietplezier vandaag! En morgen, natuurlijk!
Ria.

Manuela zei

Wunderschöne Blumenfotos.
Deine Jane Blöcke sehen wunderschön aus.

Liebe Grüße
Manuela

Rennie zei

Geniet met volle teugen van je dag Wietske.

marion zei

geniet van de jurk.........en morgen veel plezier.......

Hermie zei

dat is lekker mini

wilma oud zei

Wat staan je leuke dingen te wachten en nee, a.u.b. nog even geen herfst. Geniet ze. Groetje van Wilma

Marguerite zei

De tijd gaat ineens wel heel snel.
En ze voorspellen nog steeds mooi weer. Zal duimen dat het tijdens de trouwerij ook mooi weer is. Aan de jurk zal het niet liggen. Dat kleine stukje wat je laat zien is al te gek.
Groetjes Marguerite

Lida zei

Heel fijne dag en ik hoop dat jurk precies goed is! Groetjes
Lida

Trudy zei

Geniet maar lekker van alles! Ook ik zal duimen voor mooi weer op DE dag! Fijn weekend, Trudy

Ineke Hulzebos zei

Lekker genieten!

Annie Kingma.Bonnema zei

Vroeg wakker maar wel uitgerust toch. Mooie bloemen, en een spannende tijd.
Niet vergeten om er van te genieten
Groetnis Annie