dinsdag 6 augustus 2013

En? Het heeft hier "Heusch Gereegend"


Echt waar, gistermiddag wist ik het ook even niet meer.

Je hoort mij niet snel over het weer, maar ik wist toch ook niet meer waar ik het precies zoeken moest. 

Alle handwerken had ik al in mijn handen gehad.


En ik heb het ook allemaal weer teruggelegd.


Het was echt te warm, en binnen was het te donker, want het dreigde hier eigenlijk al vanaf 2 uur.
Zelfs mijn daglichtlamp gaf niet voldoende licht. Weet ik trouwens ook wat me te doen staat om het voor de winter op te lossen.

Maar gelukkig. Ik had de Libelle. Die lees ik nooit uitgebreid omdat ik me de tijd gewoon niet gun.


Nu heb ik er uren over gedaan

Nou, daar ben ik het
in deze tijd met al die
hitte niet mee eens hoor

Dat heb ik ook gehad

zou leuk zijn als je die
ergens vandaan kunt halen

en dat heb ik nou weer niet
gedaan want gewoon
water is ook goed


Het beloofd vandaag koeler te worden, en ik ga een dagje uit!

Tilburg en omgeving onveilig maken met Suus


En als je vandaag thuis blijft?


Hopen dat het nu beter gaat

fijne dag

groetjes

Wietske

12 opmerkingen:

Bernadette van Gils zei

hier heeft het ook geregend en was inderdaad erg warm gisteren
veel plezier vandaag in Tilburg, gelukkig zit ik binnen als jij hier de stad onveilig gaat maken, dan zit ik tenminste veilig (lol)
groetjes
Bernadette

quilting Jeannet zei

Nou Wietske, ik moet nog bijkomen van het noodweer bij ons, wat was me dat griezelig, en dat heb ik niet snel met het weer, maar dit.....Brrrrrr

M Verheij zei

Hoi Wietske, hier ook noodweer geweest gisteren avond. Nu heerlijk koel, dus fijn handwerken. Morgen komt Meeuwis mijn quilt standaard afstellen om goed te kunnen staand te quilten, wat een service. Vindt je ook niet.
Een fijne dag
Maaike

Françoise zei

We hadden hier maar een klein buitje... Net genoeg om het stof weg te spoelen. En de temperatuur? Ach, 30 is een stuk koeler dan 35 graden!

Ineke B zei

Gelukkig geen onweer gehad, het zag er heel dreigend uit maar het was maar een klein buitje.

Gelukkig vandaag weer wat koeler!

Een hele fijne dag, Ineke

Saskia Smit zei

Hier geen noodweer, maar aan de kust is het altijd iets koeler dan bij jullie. Maar met bergen vakantiestrijk doe je ook niet veel aan quiltwerk.

Anoniem zei

Wel hevig bliksem aan alle kanten-je kon gewoon patchen-en later regen met enkele donderklappen.Het Drents Friese Wold heeft de bui in Friesland gehouden.Vandaag weer druk met de boten in de Vaart-afgelopen dagen lagen ze het meest aan de kant.
Gezellige dag vandaag-en je netjes gedragen hoor!(lol)
groetjes,Truus uit Drenthe

Lida zei

Soms even op de plaats rust! Fijne dag
Lida

Elza zei

Hier geen drup echt niet te geloven.
Vandaag heerlijk om weer eens wat te doen.
Nog even dan komen de kleinkinders ook weer thuis van vakantie heerlijk.
En manlief doet zijn best thuis.

Marguerite zei

Hier alleen paar kleine spatjes. Voor de rest geen drupje.
De tuin maar water met de slang gegeven, de planten stonden gewoon te juichen ze hadden zo'n tijd niks gehad.
Vandaag iets minder warm dus ik ben benieuwd wat je allemaal gemaakt hebt.
Groetjes Marguerite

Evelyne zei

Hier hadden we een pittige onweersbui. de aardlek eruit!
Maar de rest van de dag was het weer erg warm!
Toch probeer ik af en toe een steekje te zetten .

Fijne dag en groetjes, Evelyne

marga zei

Jij was niet de enige gisteren met dat probleem. Ik ben er echt ziek van geworden. Maar vandaag hoera is het weer heel aangenaam.
Groeten
Marga