woensdag 28 augustus 2013

Een Affo en nog meer leuks

Gisteren was het weer mijn 1- keer - in - de - 14 - dagen - cursusochtend - op - dinsdag- waarop ik al een poosje een mooie basisquilt volg van een van de deelnemers.

Nu is hij helemaal af


En hij is zo mooi geworden. 

Alleen........
Wat is dat toch altijd met ons: Laten we iets moois zien en beginnen we gelijk:

Ja maar, hij bobbelt te veel, er zitten teveel........
Nou ja vul maar in

druk overleg

voor een volgende keer

een nagelnieuwe naaimachine
een "limited edition"
vandaar de leuke print erop

Ook weer zo mooi, zomaar een tussendoortje


Die nog wel even in elkaar gezet moet worden


En, daar zijn de hartjes weer......
Zo mooi in het gelid

En dan rijd je tevreden naar huis, belt je oudste kind, de pappa van Fedde, vanuit de auto:
Mam, ben je thuis? Ik had een vergadering in de buurt en als ik nu de A2 afbuig kom ik even langs.

Waarom worden moeders hier toch altijd zo blij van?
Mijn dag was weer helemaal compleet!


De afgelopen week stuurde zusje mij mooie foto's van de nieuwe winkel in Nunspeet

Ze is daar geweest, en ze vond het geweldig

je voelt je welkom

in een prettige sfeer

er komen nog meer stoffen hoor




Ach die quiltwinkels:

Je kunt er niet genoeg van hebben!!!!!!

groetjes

Wietske

15 opmerkingen:

Annelies zei

Bedankt weer voor je leuke verslag.

marion zei

je hebt helemaal gelijk, je kunt niet genoeg quiltwinkels hebben.

carina zei

Top dagje! Leker met medequiltsters. En ja stitchers inn inninspeet is super leuk ga zo nog even langs voor eenkopje koffie en nieuw leesvoer:)

Irene zei

' Je kunt er niet genoeg van hebben'. Inderdaad ja!
Ik denk niet dat ik overdrijf als ik zeg dat heel quiltend Nederland reuze benieuwd is hoe het bij jou gaat worden.

Groetjes, Irene.

quilting Jeannet zei

In je verslag trof me een zinnetje, "je welkom voelen in een winkel", dat is denk ik een heel belangrijk gegeven, zo niet het belangrijkste, gaat jou vast lukken!

Martine zei

Mooie kleuren heeft jouw Affo.

Anoniem zei

Het zijn weer mooie, kleurrijke plaatjes. Het verontschuldigen zit volgens mij bij ons vrouwen in de genen. Ik ben het aan het afleren, valt niet mee hoor als je wat ouder bent.
Groetjes, Lenny

Marguerite zei

Zie dat ik een keertje toeristisch naar mijn schoonmoeder moet gaan. Nunspeet-Ermelo is veel leuker landelijk dan via de snelweg. En dan zo'n leuke winkel bezoeken maakt het helemaal af natuurlijk.
En ja, verontschuldigen zit nu eenmaal in de aard van de vrouw. Als er gezegd wordt wat heb je een leuk t-shirt aan. Drukken ze eigenlijk op een knop. Want wij zeggen dan meteen; in de opruiming gekocht.
Groetjes Marguerite

Anoniem zei

Wat dat zinnetje betreft; je welkom voelen, dat gaat je vast lukken zus! Ook ik geniet, zij het dan op de achtergrond, nu al mee van al je plannen! Komt helemaal goed! Liefs zusje.

Anoniem zei

Mooie quilt en helemaal mijn kleuren!
Ja,bij de Stitchers Inn wordt je hartelijk ontvangen--was er zaterdag met dochterlief.Was goed om weer even op de Veluwe te zijn en zijn binnendoor naar Putten gereden.
Maar Drenthe heeft toch onze voorkeur.
Vandaag/morgen naar Lelystad-kleizoon bewonderen.
zonnige dag
groetjes,Truus uit Drenthe

Elza zei

Mooi de profielfoto en wat een prachtige quilts allemaal.
Heerlijk

Wilma Kuin zei

Geweldig!! Mooie foto bovenaan je blog,..

Ineke Hulzebos zei

Leuk, zo'n dagje, helemaal top als je zoon ook nog even "aan wipt"
Groetjes, Ineke

Hermie zei

leuk al die foto's en zo'n dag wordt je blij van

Ineke van den Akker zei

Geweldig!