donderdag 15 augustus 2013

Beloofd!


Na nog enige aanpassingen gisteren, nou ja eigenlijk bedoel ik dus gewoon dat ik een paar stukken van de rand uitgehaald heb, en weer opnieuw heb ingezet, hier het resultaat:

Tadaaaaaaa

voor het eerst dat ik
zoiets gedaan heb

 Ik ben er best wel trots op 


De volgende rand bestaat uit driehoekjes die ik weer ga paperpiecen.

Maar ook daarvoor heb ik eerst even weer advies nodig. Gelukkig is Francoise's atelier vandaag de hele dag open, dus ik kan er straks terecht.

de uitleg

alles is al geknipt

en de stofjes
zijn al uitgezocht

Laat ik gelijk nu mijn dagboek weer eens een keer in volle glorie zien. Hij past al lang niet meer gewoon zomaar ergens op, dus ik moet hem even hangen.


1 maand, in dit geval
augustus, de rest zit
al in elkaar

met heel veel

leuke knoopjes

kant en band

Mocht er nog iemand mee willen doen met het dagboek volgend jaar, kijk dan aan de rechterkant op mijn blog onder "lief dagboek" . Daar staat alle info. We hebben nog voor 2 of 3 mensen een plekje.

Dit dagboek dient straks als achterkant van mijn Dancing Dollies. Hij wordt niet gequilt, maar geknoopt omdat anders de tekst wegvalt.



groetjes

Wietske


18 opmerkingen:

Judith zei

Goed gelukt hoor! Fijne dag vandaag.

Martine zei

Mooi je quilt en leuk dat hij rond wordt.

Bernadette van Gils zei

mooi zeg, die cirkels en je dagboek wordt ook al flink groot
veel succes met de driehoekjes
groetjes
Bernadette

Tineke zei

ja cirkel is al heel mooi aan het worden ...maar je dagboek wat leuk !!
Succes verder :) en een fijne dag.

quilting Jeannet zei

Mooi hoor Wietske, je dagboek en de ronde quilt, al doende leert men, dat zie je maar.

Rennie zei

Je kunt trots zijn hoor en heerlijk zo'n hulp. Daar gaat het om he.

Marguerite zei

Wat wordt dit mooi!!!!!!
Je mag echt super trots zijn op dit moois.
Een ere plekje in je toekomstige winkel verwacht ik????
Heel veel succes vandaag met het volgende deel.
Oh ja wat wordt je dagboekquilt al giga groot. Je bent dan ook al dik over de helft van het jaar maar alsnog!
Groetjes en ik ben reuze nieuwsgierig hoe je volgende rand gaat worden.
Marguerite

Nardy zei

Wat wordt je ronde quilt mooi! En wat een leuk idee zo'n dagboek. Fijne dag, groetjes Nardy

Nellie zei

wat is die ronde quilt prachtig zo mooi gemaakt en je dag boek wat een super leuk idee

Groetjes Nellie

Anoniem zei

Tjonge,wat is je dagboekquilt al groot-logisch natuurlijk,want september staat alweer voor de deur.
Je quilt is mooi rond geworden-zo zie je maar-nooit te oud om iets nieuws te leren!
succes vandaag met de paper piecing
groetjes,Truus uit Drenthe

Saskia zei

Hallo Wietske,

jij hebt hard gewerkt de afgelopen 2 dagen, hij is heel mooi geworden.

Groetjes Saskia

Manuela zei

Wunderschön!

Liebe Grüße
Manuela

Aangenaam verpozen met Joke zei

Je ronde quilt is heel goed gelukt. En die paperpiecing zal je vast ook wel lukken. Wat wordt je dagboek mega groot en mooi. Ik heb ook even je nieuwe winkelpagina gelezen.
Groeten, Joke

Ineke Hulzebos zei

Prachtige ronde quilt!!! En wat een groot dagboek-quilt tot nu toe!!!
Fijne avond

Annie Kingma.Bonnema zei

Mooi de ronde quilt, ik heb nog niet iets met ronde vormen gemaakt.
Misschien deze winter, kan ik raad vragen als we wee Bee hebben
Groetnis Annie

Lida zei

Je dagboek wordt echt prachtig en waarschijnlijk ook loodzwaar met al die knoopjes! Groetjes
Lida

Saskia Smit zei

Wat een leuke en lieve knoopjes.

Evelyne zei

Mooi Wietske je ronde quilt!
Knap werk!

Lieve groetjes, Evelyne