zondag 4 augustus 2013

"Lief Dagboek"


Altijd al eens een dagboekquilt willen maken maar er tegen op zien om voor een heel jaar lapjes te snijden?

Dan heb je nu de kans.


Bossche Quilts & Meer brengt het eerste eigen project :"Lief dagboek" uit. 

Ik heb dit jaar al veel plezier gehad van mijn dagboekquilt en dit heeft de inspiratie gevormd voor een flink formaat nieuw quiltontwerp
(2.40 x2.40 m), waarop de dagelijkse belevenissen kunnen worden bijgehouden.

Wij gaan dit project als proef in het najaar lanceren voor 2014, waaraan 10 pioniers mee kunnen doen.



Waaruit bestaat dit complete pakket, dat al zo is samengesteld dat het heel plezierig uitvoerbaar is?

1. Uiteraard voldoende stof, dat al in stroken is gesneden, zodat de dag-lapjes snel geknipt of gesneden kunnen worden. Er zijn 8 stoffen beschikbaar, voor elke dag van de week een eigen kleur, plus de "maand-koppen-en-staarten" waardoor er een gevarieerd patroon ontstaat.

2. We leveren 28 originele stitcheriepatroontjes bij  waarmee de maandtitels en maandafsluitingen kunnen worden opgeleukt, maar ook de bijzondere dagen door het jaar heen versierd kunnen worden.




3. De stofkeuze is zodanig samengesteld dat het schrijven erop duidelijk leesbaar is. We leveren er 
een speciale pen bij.


4.De quilt is eenvoudig met de naaimachine in elkaar te zetten, een duidelijke beschrijving wordt bijgeleverd. Natuurlijk kun je alle lapjes ook met de hand aan elkaar zetten............

5.We hebben een start-bijeenkomst gepland naar keuze op vrijdag 1 november om 13.00 uur of op zaterdag 2 november om 13.00 uur, gewoon gezellig bij ons in de huiskamer. Je kunt dan je pakket komen ophalen. 
Mocht je op deze beide dagen niet in de gelegenheid zijn sturen wij het pakket op, uiteraard komen daar dan wel bezorgkosten bij.

6. Het totale pakket kost 195 euro.

7. in 2014, als de winkel geopend is organiseren we halverwege het jaar een terugkom-moment om ervaringen uit te wisselen.

Ben je geïnteresseerd?

Geef je op per mail: wietske.meinders@hotmail.com

Er zijn maar beperkte plaatsen beschikbaar dus de volgorde van binnenkomst telt!



Groetjes

Wietske

21 opmerkingen:

M Verheij zei

Wietske, succes ik vind het een top idee.
Laat je nog weten of ik mee doe, als het ook online kan.
Want Den Bosch is voor mij te ver.
Maaike

Bernadette van Gils zei

Hallo Wietske
Een erg leuk idee, maar helaas is mijn quiltpotje voorlopig even leeg anders had ik graag meegedaan.
Maar er zullen vast genoeg enthousiaste quiltsters zijn die wel mee doen
Veel succes en fijne zondag
Bernadette

Martine zei

Leuk idee met de stitcheries en mooie stofjes. Niet dat ik mee doe hoor, ben niet zo goed in verhaaltjes schrijven.

Sis Voorn zei

Je gaat van start met een superleuk idee !
Succes :)

Suuske zei

Leuk hoor Wietske, je eerste project! Je hebt mooie kleuren gekozen en wat een leuke tekeningetjes komen er bij.

Marguerite zei

Zo er is weer een half uurtje om denk ik. Ik heb jou blog even bijgelezen. Jij hebt niet stil gezeten zeg! De afgelopen maand. Wat een prachtig logo heb je voor je winkel. En wauw wat een mooie naaimachine. Heb zelf de afgelopen maand geen steek gezet. Maar genoten van de vakantie. Wat hebben we een mazzel gehad. Super weer en heel veel gezien, gevaren, gezeild, gelopen, gelezen enz.. Dingen wat ik nooit had durven dromen. We zijn zelfs de Noordzee en Waddenzee op geweest. Nu de was en de tuin en dan komen langzaam de lapjes weer uit de kast. En leg ik een paar nieuwe op de stapel.
Groetjes Marguerite

Heleni zei

Super leuk idee Wietske, om hiermee te starten.
Heel veel succes ermee.

Berna zei

Leuk idee om het zo te doen maar ik heb even genoeg om handen.
Veel succes.

Anoniem zei

Een prachtig ontwerp van jullie twee, mijn complimenten. Liesbeth.

quilting Jeannet zei

Veel succes met je nieuwe project Wietske!

Saskia Smit zei

Wat een megaproject. Wel leuk.

Aangenaam verpozen met Joke zei

Wat een origineel project om mee te starten. Ik denk wel dat dit een succes gaat worden. Helaas ben ik niet zo'n dagboekschrijver. Ook herken ik de hand/inbreng van de Meester hierin. Wat geweldig dat hij zo achter je staat en meedenkt.
Groeten, Joke

Annie Kingma.Bonnema zei

Mijn complimenten, word zeker een succes.
Groetnis Annie

Ineke Hulzebos zei

Ook ik vind het een prachtig project, maar niet haalbaar voor mij. Heel veel succes, hopelijk krijg je wel genoeg aanmeldingen.
Fijne dag!

Ieke zei

Wat gezellig zo'n project. 't Is dat ik al een dagboek bij houdt (dat anderen absoluut niet mogen lezen), anders zou ik het wel weten.

Anoniem zei

Zo jullie hebben al een geweldig plan bedacht en goed voorbereid!
En stilzitten kun je volgens mij niet,wat een energie heb jij!
Gelukkig kan ik nu weer met mijn projecten verder-dat heeft stilgelegen door de wieg+dekentje voor de nieuwe wereldburger.Het ledikantdekentje komt nu eerst samen met de Ufo's.
gezellige zondagavond
groetjes,Truus uit Drenthe

wilma oud zei

Oh Wietske, wat een ontzettend leuk project heb je daar. Ik laat het aan de meer ervaren quiltsters over, want ik ga zelf op les om het van het begin af aan te leren. GEWELDIG wat je allemaal doet en de stitcheries van je lieve DH zijn ook mooi. Veel succes met alles. Groetjes Wilma

rozen van papier zei

Wat een leuk idee om zo een dagboek te maken. Veel succes ermee.
Groeten Janny

Atelier Hartendief zei

Je activiteiten gaan starten, leuk idee!
Veel succes, Marijke

Wilma zei

Wat leuk en origineel! Fijn dat je al een start kunt maken. Spannend.
En zeker een heel mooi logo!
Succes, heel veel plezier en gezelligheid ermee.
Groetjes
Wilma

Anoniem zei

Wat een superleuk idee. Ik ben graag van de partij. Ben al aan het brainstormen hoe of wat. Ik denk dat ik de dagboekquilt, als ie af is ga gebruiken als achterkant. B.v. van de mysterie van Francoise ;) Die van 2014 dan...
Succes met de voorbereidingen!!

Groet Mandy