zaterdag 24 augustus 2013

Gratis en voor niks



Zomaar reclame voor je winkel.

En daar hoef je nog niet eens je stoel voor uit te komen.

Alleen maar lezen en uitknippen.


even de onderste regels lezen

Ik ben trouwens ongelooflijk lui geweest de afgelopen dagen, en heb behalve mijn rondjes fietsen eigenlijk niks anders gedaan dan handwerken.

mijn kleurige dames eens
even keurig in het gelid
gezet

het 3e deel wordt nu vastgezet
echt een hele klus

de 2 delen die af zijn
maar eens even netjes gestreken
 Ik ben eindeloos aan het borduren, buiten is dat echt een feest.

mooi helder daglicht zodat ik
de kleine steekjes goed kan
zien

ik ben er echt verliefd op

En de rand van de Fabricwonderland. Ik heb het geprobeerd met paperpiecen maar dat werd geen succes. Fout op fout had ik, dus dat moest anders.

en nu gaat het goed

We blijven dit weekend lui, hebben nul komma nul afspraken, en dat houden we even zo.

Nu maar hopen dat het zonnetje blijft schijnen en we buiten kunnen blijven.

Tot maandag

groetjes

Wietske

15 opmerkingen:

Anoniem zei

Heel goed zus, lekker tijd voor jezelf! Geniet ervan, liefs zusje

Annelies zei

Nooit weg zo'n extra reclame toch ? Goed weekend.

Lida zei

Je bent lekker bezig en er zit dus schot in de zaak, groetjes
Lida

Annemarie zei

Wat zijn ze leuk de dansende dames! Had ik even gemist dat je hier ook aan bezig was. Altijd goed gratis reclame. Geniet nu nog maar even van de rust want straks moet je er vol tegen aan. Groetjes, Annemarie

Saskia Smit zei

Heerlijk, zulke luie dagen. Al noem ik het niet lui hoor. Je bent superproductief.

Anoniem zei

Hoe zo lui? Om de dansende dames netjes in de rij te krijgen is ook een hele klus hoor. Geniet er van :-)
Jeanny (zonder)

Rennie zei

Heerlijk even geen afspraken en je kennende zullen je luie dagen wel niet zo lui zijn geweest. Geniet van je weekend.

Monica zei

Leuk dat jullie winkeltje de krant nu al haalt, ik hoop dat dat nog vele malen, maar dan uitgebreider zal volgen. Succes, en geniet van een rustig weekend

Sonja- Sezoentje zei

Fijn om die extra reclame zomaar te krijgen :)
Lui zijn is zo af en toe héél heerlijk!
Fijn weekend, liefs, Sonja

Marguerite zei

Hoezo luie dagen...
Als ik zie wat je allemaal gedaan hebt.
En de krant moet je heel goed uitpluizen tegenwoordig. Wat zal je trots geweest zijn toen je dat ineens las.
Groetjes Marguerite

Anoniem zei

Noem je dat lui??? Lekker bezig geweest met ontspannen en dat heb je wel nodig met de bruiloft die steeds dichterbij komt!
Hier nog alles rustig voor zover ik weet.
Goede zondag!
groetjes,Truus uit Drenthe

rozen van papier zei

Dat ziet er echt niet lui uit hoor als ik zo naar jouw werkstukken kijk! Leuk die gratis reclame!

Groetjes Janny

carina zei

Gratis reclame is weer mooi meegenomen! En zon rustig weekend niks mis mee heerlijk. Volgens mij hebben we prima weer gehad.

Evelyne zei

Fantastisch die gratis reclame!! Je DJ wordt mooi op hoeveel draads linnen borduur je? Mij lijkt jou DJ fijner dan die van Lida, klopt dat?
Je Dancing Dollies staan al aardig in lijn voor een dansje!
Hij wordt leuk.
Ik kan je echt niet lui noemen hoor!

Lieve groetjes, Evelyne

Marjan zei

Wat geniet ik toch van al het moois dat je laat zien... Je Dancing Dollies: geweldig! En je geborduurde Dear Jane: ik vind hem (haar) fantastisch! Ik hoop dat je een heerlijk rustig weekend hebt gehad.