vrijdag 2 augustus 2013

Heet, heter, heetst


En terwijl de temperatuur gestaag aan het oplopen is, hebben wij voor half 7 onze vaste vrienden al weer gedag gezegd




Zetten we nu de airco aan, die wij sinds vorig jaar hebben, dachten hem weinig te zullen gebruiken omdat ik nou eenmaal ook liever buiten zit, maar o, o wat zijn we er blij mee


En verplaats ik mijn grote vriendin (helaas) van het terras naar de woonkamer


Want vandaag passen alle jongens op elkaar


Omdat de meisjes op deze snikhete dag voor het laatst de bruidsjurk van jongste gaan passen. Hopen dat het nu allemaal op z'n plaats valt want hij was nog steeds te wijd.


En hoopt mijn lief dit weekend alle stitchterietjes af te maken voor de quilt- in- wording-waar- jullie -binnenkort- meer -over- horen.



Ik wens jullie vandaag veel, tja wat wens ik eigenlijk. ..........veel plezier of heel veel sterkte...........

en een fijn weekend

groetjes

Wietske


12 opmerkingen:

quilting Jeannet zei

Hahaha, ik heb er net eens tukje over op FB gezet Wietske, over de airco, lijkt wel dezelfde die wij hebben, en BLIJ dat ik er mee ban, dat kan ik je niet zeggen, wij hebben hem alleen in de slaapkamer, maar ik zou hem ( naast de afwasmachine) niet meer willen missen. Geniet er van vandaag!

Françoise zei

Ik zou zeggen: geniet van de zomer. Rustig binnenblijven, siësta houden misschien?

carina zei

Heerlijk genieten alsof we aan de spaanse, franse kust zitten. Maar dan lekker naar de bossen wasr de takken ons wel beschermen. Gaat een top dag worden

Atelier Hartendief zei

Die stitcheries.... dat beloofd wat!
Groetjes Marijke

marga zei

Mazzel dat jullie airco hebben anders zou er van de sneeuwpop niet veel over blijven met deze temperaturen. Haha.
Groeten
Marga

Carin Wijnand zei

Lekker kalm aan, de boel de boel laten of ga je wel mee naar de bruidsjurk passen? Dan maar iets koels gaan drinken achteraf... fijne dag!

Annie Kingma.Bonnema zei

Lekker rustig aan vandaag.
Vroeg al de vrijdag boodschappen, van middag lekker in de schaduw, en ons oude huis is ook lekker koel.
Die borduurtjes zien er prachtig uit
Groetnis Annie

Trudy zei

Bruidsjurk passen vergeet je sowieso nooit, maar zéker niet als je het met deze temperaturen gedaan hebt!
Héérlijk, je airco! Lekker binnenspelen vandaag!
Je stitcherie ziet er erg leuk uit! Ben benieuwd!
Fijn (afgekoeld) weekend en groetjes, Trudy

Ageeth Dorsman zei

Zalig nu, een airco! Wij hebben er eentje in ons bedrijf, dat
is pure noodzaak. Thuis heb ik een mega-ventilator, die heb ik
vandaag in de bijkeuken geplaatst voor de strijkplank om de
vakantiewas van DD2 te kunnen doen, en dat ging prima. Maar het moet wel heel erg warm zijn om vandaag een trouwjurk te
passen, dus ik hoop, dat het allemaal goed gekomen is.
Groetjes van Ageeth

Aangenaam verpozen met Joke zei

Ik hoop dat het bruidsjurk passen goed verlopen is. De dear Jane wordt ook steeds mooier. Je gaat best snel er mee.
Groeten, Joke

Saskia Smit zei

De een blogt over de winter die komt over 16 weken, zie ik nu een sneeuwman! Pfff en dat bij deze hitte. Het begint nu pas een beetje af te koelen hier.

Ineke Hulzebos zei

Oh, die sneeuwman, helemaal prachtig, leuk getekend!!!
En een airco is deze dagen geen luxe, meer een noodzaak!
Fijne zondag