maandag 26 augustus 2013

Het afgelopen weekend: totaal verknipt en versneden!


Schat, heb jij nog afspraken dit weekend of zaken die perse geregeld moeten worden?

Nou, als jij niks hebt, heb ik ook niks.

Dan heb ik wel een "to do lijstje"

Ik zou zo ontzettend graag het eerste deel van de Dancing Dollies willen sandwichen, maar dan moeten we toch eerst op de knieën in de hal.

Nou ja dat wil
zeggen,
mijn lief 

knielt en ik
wijs aan

zo strak heb ik

mijn meiden nog niet eerder
in het gelid zien staan

en het voelt gelijk

ze heerlijk en gezellig aan

ik moet er onmiddellijk

even mee beginnen

Eens kijken of het leuk staat om er af en toe een hartje tussen te maken, ik overleg het nog wel  met de professionals deze week.

Ik ontmoet er genoeg


Ik zou zo ontzettend graag het 3e motief van de rand van de Fabricwonderland geknipt willen hebben

Mijn lief houdt
niet van snijden

hij knipt liever

de middelste is het, de anderen
zijn al klaar
8 moeten het er
worden

Snijd ik ondertussen de
driehoeken voor de
volgende rand

Ik zou zo ontzettend graag mijn blogfoto en de achtergrond eens aangepast willen hebben

We hadden dit nog nooit zelf gedaan, maar nu weten we hoe het moet. Ook de nieuwe tabjes onder de foto zijn compleet gemaakt. In de toekomst komt de webwinkel er nog bij, daar wordt nog aan gewerkt.

Het was best wel een klus.

We hadden een heerlijk weekend, ik weet niet of mijn lief blij is dat hij weer aan het werk kan vandaag.

Vanavond maar eens even vragen.

Fijne dag

groetjes

Wietske

18 opmerkingen:

Marguerite zei

Je blog ziet er weer fris en fruitig uit.
Ik moet ook nodig een keertje mijn olifanten inruilen voor wat anders. Hahaha...
Jullie zijn saampjes lekker druk bezig geweest dit weekend. Hoop dat ik deze week ook weer eens wat creatiefs kan laten zien. Al zal ik eerst wel moeten wennen tussen de middag in mijn eentje te zijn.
Groetjes Marguerite

Marjan zei

Jullie hebben niet stil gezeten! Met erg mooi resultaat!

Martine zei

Wat gezellig om dat samen te doen.

Anoniem zei

Je 'hoofd' ziet er mooi uit-jullie hebben eer van je werk!
Succes met het doorpitten van de Dollies.
zonnige dag!
groetjes,Truus uit Drenthe

Anoniem zei

Goedgekeurd! Echt 2013 haha... xxx Liesbeth

Atelier Hartendief zei

Jullie zijn een leuk team!
Wanneer ga jij stofjes voor je winkel inkopen? Leuk hoor!

Groetjes Marijke

Annelies zei

Veel gedaan hoor. Gezellig !

Anoniem zei

Ziet er weer lekker opgefrist uit en wat kunnen jullie goed samen "spelen". Ik ben elke keer weer teleurgesteld als je 's-morgens niets op je blog gezet hebt. Is de start van de dag voor me en ik (met vriendinnen) kunnen niet wachten tot je winkel open is!
groetjes Mieke

Annie Kingma.Bonnema zei

Geweldig veel gedaan, zo samen
Ja als je allebei de kunsten verstaat is dat ook nog eens fijn.
Ziet er geweldig uit allemaal.
Ik krijg heel veel hulp van mijn maatje,zoals met het dubbelen.
Stofjes knippen, en computer nee dat is mijn afdeling.
Fijne dag, wij gaan aan de koffie.
Groetnis Annie

Lida zei

Veel gedaan door jouw lief en nu lekker buiten steekjes zetten! Groetjes
Lida

marion zei

wat een heerlijk weekend.........

ik heb me inderdaad al ingeschreven voor de dagboekquilt....weet alleen niet of ik die ga bloggen en hoed dan. Dus na de hartjes het dagboek.........

Sonja- Sezoentje zei

Wat heerlijk om zo een fijne hulp te hebben en dan ook nog een vrij weekend om lekker je eigen ding te doen, ik geloof dat ik ook nog eens een weekendje 'niks-doen' ga plannen ;)
Fijne week, liefs, Sonja

Sis Voorn zei

Jullie zijn een dreamteam ;-)

Johanna Faber zei

Wat word hij mooi en heerlijk zo een hulp
Fijne week groetjes Joke

Anoniem zei

Wat heerlijk als je weer wat kan strepen van je lijstje. En wat een geweldige lief heb jij die zo meehelpt. Zo wordt het een gezamenlijk project.
Ik doe dit zo met mijn dochter samen, die quilt nl. ook, Leuke nieuwe achtergrond trouwens.
Groetjes, Lenny

Annerieke zei

Leuk dat jullie deze dingen samen doen. :)
De dansende dametjes zien er super gezellig uit :D

Saskia Smit zei

Wat leuk dat jullie de hobby verdeeld hebben. Is dat straks ook met de winkel zo?

Avondster zei

Het zal wel een leuk dingetje zijn.
Martina