woensdag 1 mei 2013

De nieuwe generatie


Ik kan heel veel gaan vertellen over de afgelopen dagen maar dat doe ik niet.

2 foto's heb ik van het internet gehaald, die vond ik het allermooist





Op zo'n dag als gisteren besef je dat de volgende generatie aan de beurt is om het stokje over te nemen. 33 jaar geleden hadden wij kleine kinderen en keken we naar de inhuldiging van Beatrix, nu hebben we kleinkinderen die weer met hun pappa's en mamma's tv gekeken hebben.

Fedde vond het allemaal
reuze interessant


Laurens en Valentijn zochten af en toe
wat afleiding op het
balkon

Omdat wij met z'n tweetjes, na alle drukte van het weekend, niet veel behoefte meer hadden aan allerlei activiteiten hebben wij onze dag doorgebracht achter de tv.
En het was in 1 woord:

G*E*W*E*L*D*I*G*

Nou oké. We hebben tussen de bedrijven door ons fietsrondje gemaakt, maar dat was ook echt het enige.



Heerlijk zo'n dag waarop je ongestoord kunt handwerken!!!!!

en met deze afbeelding

is de maand april ook weer
klaar en liggen

de maanden mei en juni klaar
met dank aan mijn lief!!

och de cirkel

hij wordt toch zo mooi rond.......

Vandaag weer wennen aan een normale dag!
Maar het goeie nieuws is:

Het wordt mooi weer, we kunnen vast wel buiten zitten.

Fijne dag

groetjes

Wietske

15 opmerkingen:

Lida zei

Wij hebben de hoogtepunten ook bekeken, maar verder werd er hard gewerkt aan de tuin en genoten we 's middags in de zon van ons nieuwe plekje op het terras, wat een bijzondere dag was het!
Ik vind je cirkel prachtig worden, ben heel benieuwd hoe hij verder wordt verwerkt! Fijne dag, knuffel
Lida

Judith zei

Het was zeker een mooie dag. Ook ik zat voor de tv, met oranje gebak en de oudste zus van mijn moeder. Vandaag weer aan t werk, gelukkig hoort dat er ook bij! Mooi dat je cirkel zo goed lukt. Fijne dag.

Nathalie zei

ook ik zat lekker voor de buis, en dan schiet een blokje prikken lekker op. Weer een insane erbij!
Wat wordt je cirkel leuk!!!

Rennie zei

Hai Wietske, Ik heb gisteren ook achter de TV gezeten hoor en van de TV mooie foto's geschoten en natuurlijk een paar steekjes gedaan. Fijne dag vandaag.

Annelies zei

Ja, het was gisteren een hele bijzondere dag.

ria vogelzang zei

Bijzonder om dat mee te mogen maken, he?! Wij zaten ook de hele dag voor de tv....
Prachtig!!

nelleke zei

Hoi Wietske,

Ik had hetzelfde kunnen schrijven over gisteren....en we hebben ook het zelfde gedaan! Ik vond het ook GEWELDIG! Heel mooi en ook positief voor ons land.


fijn dag ook weer vandaag gewenst!

liefs
Nelleke

marga zei

Ook wij hebben gisteren gekozen voor een dagje tv want je wilt toch niets missen en voor de broodnodige beweging ook een tochtje op de fiets gemaakt want buiten is het ook prachtig met al dat groen dat langzaam maar zeker uitkomt.
groeten
marga

Marguerite zei

Hier zaten we ook voor de tv hoor!! Net als bijna heel Nederland. Vond het echt super mooi. Net als een film als Sissi. Heb nog wel mijn blokjes aan elkaar kunnen stikken.
Wat worden jou blokjes mooi, echt al een cirkel.
Vandaag weer het gewone leven.
Groetjes Marguerite

Anita - Vlijtige Handjes zei

Ja het was een heerlijk TV-/quiltdaag. Lekker genoten van allebei. Pffff 33 jaar geleden zijn we getrouwd...... was ook niet gek :)
groetjes Anita

Annie Kingma.Bonnema zei

Ja ook hier voor de buis, een fijne dag
Groetnis Annie

Annerieke zei

Wij hebben ook heerlijk voor de buis gezeten en genoten :)
Je cirkel wordt prachtig!

Conny's-blog zei

Ik heb ook de hele dag tv aan gehad en veel gekeken en lekker gequilt, heerlijk rustig daggie.............liefs.Conny

Anoniem zei

Gisteren ook gekeken en het inhuldigingsmerklapje afgemaakt.Net op tijd dus.
Je cirkel wordt mooi.
geniet van een rustige avond
groetjes,Truus uit Drenthe

sharon's shabby creations zei

Wat een top dag was het gister he!!! En zo schattig die kleintjes!!!

En je mooie spulletjes zien er weer prachtig uit!!

Veel liefs Sharon