donderdag 9 mei 2013

Komen en gaan


En terwijl zusje op de valreep nog even van het Canadese landschap geniet



Is er bij haar thuis de afgelopen 2 weken hard gewerkt. 

je moet tenslotte

iets uit handen durven
 geven, toch?

Iedereen heeft meegeholpen om van de tuin een waar paradijs te maken. Dit is het cadeau voor de trouwdag van zusje en zwager.
Helaas kan ik jullie het resultaat nog niet laten zien, zusje leest mijn blog ook in Canada

En, zullen jullie je afvragen, waar is Noah geweest de afgelopen 2 weken?

Er is heel erg goed

voor haar gezorgd

Zusje en zwager, een hele goeie vlucht gewenst, welkom thuis en we spreken elkaar snel!


En terwijl zij nu aan het inpakken zijn voor de terugreis, begin ik in te pakken voor de heenreis.

het zou mij niet
verbazen

als ik in juni weer helemaal bij ben
met de Sweet Hearts

hartjes, hartjes

en nog 

veel meer hartjes

Nu maar eerst eens bedenken wat ik allemaal mee zal nemen in de koffer. Vanuit Frankrijk zullen er zeker blogjes komen, dus we houden jullie op de hoogte.

Voor nu stop ik even met bloggen, want anders zit ik straks met een lege koffer in de auto en zie ik mij genoodzaakt om kleren van de andere dames te lenen............

Jullie horen zeker van ons!
groetjes

Wietske

21 opmerkingen:

maaike zei

Wietske,
Goede reis en veel plezier

Rennie zei

Geniet van de vakantiedagen!

Anita - Vlijtige Handjes zei

Heerlijk een week quilten met goed gezelschap en heerlijk eten. Heb ik trouwens iets gemist want ik zie iets op de geknipte hartjes liggen wat ik niet ken........
Heel veel plezier en goede reis.

Saskia Smit zei

Dat freezerpapier bevalt goed zie ik. Hele gezellige dagen gewenst!

Bernadette van Gils zei

goede reis en geniet van je weekje weg.
Groetjes
Bernadette

Atelier Hartendief zei

Fijne vakantie, en quilt ze!
groetjes Marijke

Marguerite zei

Een hele fijne vakantie in Frankrijk.
Het wordt wel niet een vakantie van achteruit zitten en lui blijven maar dat zit ook niet in je aard.
Niet te veel kleren meenemen, want dan kunnen er minder lapjes mee.
Groetjes Marguerite

Lida zei

Ik zie dat al voor me! Wij zijn een stuk kleiner dan jij, dus die kleding zou tot je navel komen! Maar mocht je tekort komen, dan ga je je gang maar hoor! LOL!
Wat een prachtige foto´s van je zusje en wat een gave verrassing, ik ben heel benieuwd hoe de tuin eruit gaat zien en ik hoop bij thuiskomst ook een affe tuin te vinden! Nu aan harten geen gebrek bij jou, wat een lading moet je maken, ben heel benieuw naar de methode die je gebruikt! Fijne dag, knuffel
Lida

Anoniem zei

Wat een voorbereidingen :-) Geniet van je vakantie!
Groet Mandy

Wietskes Quilts zei

Ha Anita,

Ook hartjes denk ik, maar dan een andere kleur:)
groetjes
Wietske

Judith zei

Heel veel plezier! Geniet ervan

Anoniem zei

Goede reis samen en een hele gezellige week in het Franse land!
groetjes,Truus uit Drenthe

marga zei

O wat ga je toch snel met alles. Maar het ziet er ook aanstekelijk uit al die harten.
Groeten
Marga

yvonne zei

Een hel goede reis en ga lekker genieten samen .

Groetjes yvonne

Sonja- Sezoentje zei

Heel veel plezier samen in Frankrijk,ik kijk al uit naar de blogverhalen :)
Liefs,Sonja

Annie Kingma.Bonnema zei

Fijne vakantie in Frankrijk
Groetnis Annie

Anoniem zei

Ach lieverd wat heb je er weer een mooie verhaal van gemaakt!
Het is hier nu 6.30. Tijd om eerst even je blogje te lezen en me dan nog even weer om te draaien! Dick gaat vandaag naar een canades school. De kunst afkijken? of vertellen hoe goed het in Nederland allemaal georganiseerd is? Ik ben benieuwd!
Ook wij zijn natuurlijk erg! Benieuwd naar de tuin! Ook heel veel zin om weer terug te gaan, met een hoofd en lijf vol herinneringen. Nu maar hopen dat de vlucht ook goed gaat! Wat heb je hard gewerkt, dit haal ik nooit. Heb wel heel veel zin om thuis weer lekker aan de slag te gaan! En als het leuk is in Frankrijk, wt ik wel verwacht, ga ik vast een volgende keer mee! Ik hoop je zaterdag nog even te spreken, dikke kus!

Aangenaam verpozen met Joke zei

Wat zal dat een mooie thuiskomst zijn voor je zus. Je hebt je werkjes voor Frankrijk al heel goed voorbereid. Dat zal vast een nuttige en gezellige week worden. Leuk dat je ons zelfs dan op de hoogte houdt. Heel mooie vakantie met Lida en Gerda.
Groeten, Joke

Suuske zei

Een goede reis alvast gewenst en een hele gezellige week met de dames en Guus!
De voorbereidingen zijn top, genoeg te doen dus. Wat wordt je Mysterie mooi zeg!

Groetjes, Suzanne

Ellie zei

Allemaal fijne dagen in Frankrijk, veel plezier!
Groetjes, Ellie.

H Haan zei

Een fijne vakantie toegewenst in frankrijk.