woensdag 8 mei 2013

Ach, jullie vinden het vast niet zo erg



Dat ik niet heel veel te melden heb.

Je kent het wel: beetje lapjes snijden, keertje de stad in lopen om je gardarobe hier en daar aan te vullen. Tenslotte zitten we straks een hele week met een paar vrouwen in 1 huis dus ik wil er wel een beetje knapjes bijlopen, niet waar?

En dus bestaat

je dag grotendeels

uit tekenen, knippen

rijgen

en  snijden

Vandaag is mijn lief al weer thuis. Nou ja thuis...... hij werkt thuis. We hebben vast nog wel even tijd om naar de markt te gaan voor een paar nieuwe plantjes.


Morgen meer

groetjes

Wietske

16 opmerkingen:

Marguerite zei

Door de zon liggen hier de lapjes ook wat meer stil. De tuin moet ook gedaan worden en onder de parasol met een spannend boek moet zo nu en dan ook kunnen.
Fijne dag. Het is hier nog wat somber, donker zelfs.
Groetjes Marguerite

Sonja- Sezoentje zei

Heerlijk toch , om gewoon te doen waar je zin in hebt enne....lekker stadden en lapjes knippen, vind het zo slecht nog niet ;)
Fijne dag vandaag samen, liefs, Sonja

Lida zei

Nu je bent goed geslaagd en dus ga ik met een heel knappe dame op stap! Grijns! En wat betreft je lapjes, die zien er heel aantrekkelijk en verzorgd uit! Het wordt echt beeldschoon! Fijne dag,
Knuffel
Lida

Irene zei

Ik blijf het zeggen, ik vind deze kleuren zo mooi.
Fijne dag.

Groetjes, Irene

Saskia Smit zei

Aan de voorbereidingen zal het niet liggen. Dat moeten superdagen worden in dat Franse land!

maaike zei

Wat wordt het mooi, succes met het kopen van je plantjes.

Anoniem zei

Wat ziet het er goed uit! Helemaal jouw stijl.
Fijne dag vandaag.
Groet Mandy

Annie Kingma.Bonnema zei

Hallo niet veel te melden, hier lezen we al weer een vrolijk blog bericht.
Succes voor de nieuwe plantjes, wij gaan ook vandaag of morgen.
Groetnis Annie

marga zei

De boog kan niet altijd gespannen zijn. Ik vind het zo wie zo al knap dat je elke dag iets leuks te melden hebt.
Fijne dag
Marga

Anoniem zei

Oh wat een mooie combinatie dat rood en rosé! Ik verheug me op het weer thuis zijn. Ook weer heerlijk aan de slag! En natuurlijk een heleboel mooie herinneringen.
Dan ben jij een weekje weg. Ach hè. Maar het is je gegund! Dikke dikke dikke kus van zusje!

Aangenaam verpozen met Joke zei

Al vindt je dan zelf dat je niets bijzonders meldt, toch is het een gezellig blogje om te lezen. En lapjes knippen en voorbereiden voor de reis is toch ook heel leuk. Jij zal je in Frankrijk gelukkig niet vervelen. Groeten, Jok

Monica zei

Hi, hi, moet ik mij nu ook 'netjes' gaan aankleden als jullie komen? we wonen hier 'in the middle of nowhere' hoor, en de koetjes zijn niet zo kieskeurig :)
Leuke lapjes en leuke werkjes ben je mee bezig, ga ze volgende week allemaal in het echt te zien krijgen, hoera.

Carin zei

Wat ziet dat werkje er leuk uit met die bloem.

Annemarie zei

Een herkenbaar dagje! Je laat wel wat moois zien zeg! Dat gaat echt heel mooi worden! Groetjes, Annemarie

Conny's-blog zei

Je werk knippen en snijden dus voorbewerken daar gaat wat tijd in zitten hoor................liefs.Conny

carina zei

Je hebt niet stil gezeten! En zekers vrouwen hebben wel wat nodig opzn tijd:)
Groetjes en fijne dag morgen