dinsdag 7 mei 2013

even tussendoor laten zien


Ik heb niet zo veel te melden vandaag.

Ik ben begonnen met het opnieuw maken van de mysterie Sweet Hearts en dat vordert alweer gestaag.
In ieder geval heb ik mijn huiswerk voor de volgende maand al af.




ruim honderd driehoeken 

en van iedere kleur

een aantal hartjes


En kijk nou eens. Hier doe ik het allemaal voor. Dit wordt het middenstuk. Mooie kleuren en met freezerpaper wordt het dus zo!

Ik wist niet dat het zo'n mooi resultaat zou geven


Uiteraard met dank aan Mandy die het er vorige week allemaal opgeregen heeft voor mij.
Overigens stuurde ze mij via de telefoon gisteren even een maaksel door waar ze 2 avondjes aan gewerkt heeft

Zomaar voor de lol



Zo zoetjes aan begin ik me voor te bereiden op komende zaterdag. Dan vertrek ik met Lida en Gerda naar Frankrijk om te gaan genieten in de B&B van Monica en Guus. Er moet veel voorbereid worden, dus vandaag maar veel lapjes snijden en alvast oprijgen zodat ik het de volgende week niet al te moeilijk heb. Uiteraard gaat mijn dagboek mee zodat de medegasten er iets op schrijven kunnen.

Heerlijk, ik heb er zin in.

Volgens mij wordt het vandaag weer een buiten-dag-dus-genieten-dag!!

groetjes
Wietske

18 opmerkingen:

Nellie zei

Wat een mooie hartjes allemaal en wat heerlijk zo lekker weg wens je heel veel plezier

Groetjes Nellie

Saskia Smit zei

Heel veel plezier. Monica schreef me dat ik vorige week niet ver van hun geligeerd heb. De omgeving is schitterend!

bep zei

Heerlijk dat je naar mijn geliefde Frankrijk gaat, gezellig naar Monica, ik zou dat ook zo willen. Ik moet nog 10 weken wachten eer het zover is.
Heel veel lol en samenzijn daar, groetjes Bep

Marguerite zei

En dit noem jij weinig te melden.
Wauw wat laat je weer een hoop moois zien.
En nu gauw je dakterras op, het mindere weer is eerder bij jullie dan bij ons (geloof ik) dus genieten.
Groetjes Marguerite

Anita - Vlijtige Handjes zei

Mooie kleuren heb je gekozen en ze zien er super uit. Veel plezier mer Gerda en Lida. Maar dat gaat wel lukken met drie bourgondiërs.
Groetjes Anita

Irene zei

Wat een mooie kleurtjes zeg, je nieuwe 'variant'.
Heeeel veel plezier in Frankrijk.

Groetjes,Irene

Else zei

Ja ja niet zoveel te melden, hmmm zie toch een heleboel leuke dingen voorbij komen hier op de vroege ochtend!! Alvast een heel veel plezier in Frankrijk maar dat gaat vast lukken (lol) Fijne zonnige dag knuffel Else

Wilma Kuin zei

Wat mooi allemaal,..

Heel veel plezier en zon in Frankrijk,..

Annie Kingma.Bonnema zei

Mooi alles wat je maakt.
Het word een buiten dag, de stoelen en koffie staan klaar.
Al vast veel plezier volgende week.
Ik ben even niet heel veel online
Groetnis Annie

wilma oud zei

Heerlijk vooruitzicht heb je met de trip naar Frankrijk. En wat ben je een bezige bij. Mooi wordt alles. Groetjes Wilma

Aangenaam verpozen met Joke zei

Je middenstuk wordt inderdaad heel erg mooi. Fijn dat je er nu ook helemaal tevreden mee bent. Ben je niet voor niets opnieuw begonnen. Geniet maar lekker van de voorpret voor Frankrijk. Dat kan niet anders als gezellig worden. Aparte bloem van Mandy.
Groeten, Joke

Lida zei

Nu je kunt er lekker tegenaan en wat een prachtige stofjes heb je gekozen voor je nieuwe middenstuk, ik ben er weg van en heel nieuwsgierig hoe het gaat worden!
Nu ik kijk er ook naar uit en ben druk aan het bedenken wat ik mee ga nemen en nu krijg ik opeens zin in een heel nieuw project! Jouw schuld dus, komt door die mooie stofjes! Grijns!
Geniet van de zon en je steekjes, knuffel
Lida

marga zei

Dat ziet er allemaal leuk uit. Ik wens je heel veel plezier in Frankrijk.
Groeten
Marga

Annerieke zei

Je had groot gelijk om over te stappen op je 'eigen' kleuren, het wordt prachtig. Fijn dat je hulp krijgt :D
Veel plezier in Frankrijk en heerlijk genieten

Ineke M zei

Wietske heel veel plezier in Frankrijk.....Monica en Guus ooh wij zijn er vorig jaar geweest, een geweldige gastheer en gastvrouw
heeeeel veeeeeel plezier

Conny's-blog zei

Je bent goed bezig zeg en veel plezier in Frankrijk, jammer dat ik net weg was afgelopen zondag he...............liefs.Conny

Ineke Hulzebos zei

Wat spannend en leuke voorbereidingen voor je reis naar Frankrijk. Lekker genieten.
Groetjes, Ineke

carina zei

Mooi hoor je werk en lachen dat je naar monica en guus gaat! Veel plezier lekker in frankrijk en dan ook nog naar een quiltfan! Groeten en veel plezier