woensdag 29 mei 2013

ik ben onthand........



ja hoor, ik ben er weer!

Gisteren om 11 mocht ik komen en echt, het is lopende band werk daar. En de eerste operatie waarbij ik niet nuchter hoefde te zijn omdat er plaatselijk verdoofd werd.

En dan volg je de gesprekken en doe je, voor zover je daar zin in hebt, gezellig mee!

De chirurg was een jonge dame waar ik vorige week al kennis mee gemaakt had, dus dat schept een band, helemaal als ze vertelt dat haar moeder ook quilt.

Helaas blogt haar moeder niet en dat is dan weer jammer, want waar haalt een mens in vredesnaam zijn inspiratie vandaan.

De chirurg liet me mijn hand met hechting zien (slechts 1 maar dan wel een hele grote) en vertrouwde me toe dat ze extra haar best had gedaan om het zo mooi mogelijk te doen: 

want tja handwerksters he?

Nu maar hopen dat het
 allemaal niet
voor niks is

En nu? hoe kom ik de komende tijd door als je 10 dagen niet mag:

Autorijden, quilten, met je handen in het sop, aan de katten (bak) komen, fietsen, tillen enz.?

Sommige dingen zijn geen straf natuurlijk......

Is er in Nederland niet ergens een soort hangplek waar we heen kunnen voor de broodnodige afleiding?

Volgens mij zou dit een gat in de markt zijn!!!!

ik ga vandaag blogjes lezen, gewoon lezen, tv kijken en naar de regen kijken, want die stroomt hier al weer overvloedig naar beneden.



Mijn lief heeft beloofd om vanmiddag wat eerder thuis te komen en morgen komt zusje een dagje, kan ze me mooi even helpen om het verband eraf te halen.

ik wil jullie heel erg bedanken voor alle lieve mails en berichtjes van de afgelopen tijd. Ik heb er veel plezier aan beleefd, en er erg van genoten. Vanaf nu ben ik er weer om jullie berichtjes ook te lezen.

groetjes

Wietske


41 opmerkingen:

bep zei

Lekker toch Wietske eventjes rondhangen tussen de blogs, groetjes Bep

Annelies zei

Hangplek, wat dacht je van een quiltwinkel ? Veel sterkte en beterschap !!

Anita - Vlijtige Handjes zei

Heel vervelend dat je niets kunt doen maar als het goed is kun je hierna weer lekker lang vooruit. Ja zo'n sociaal café voor quilters 'in ruste' is misschien wel iets.
Beterschap en we zien je wel voorbij komen als het weer kan.
Groetjes Anita

Lida zei

Dat is dus heel erg meegevallen! Geen maand, maar "slechts" tien dagen rust houden, is te doen en je bent goed voorzien van leesvoer! Geniet van de rust en neem lekker even de tijd voor jezelf! Groetjes
Lida

Freubeloma zei

Wens je veel rust toe, want daar moet het nu van beter worden. Zelf ben ik aan beide handen geholpen ,links heeft genoeg rust gehad maar de tweede keer rechts ben ik er te vroeg weer wat mee gaan doen. Met het gevolg dat die nog altijd pijnlijk is. Ga vast bedenken wat je allemaal wilt maken als het weer oké is. Gr. Janny .

maaike zei

Wietske, heel veel sterkte met je hand.En geniet van je leesmomentjes.
Maaike

Sonja- Sezoentje zei

O jeetje, dit had ik door de drukte ook even helemaal gemist. Ik hoop voor je dat alles heel voorspoedig mag verlopen én dat de tien dagen héél snel omvliegen want dit is écht moeilijk hè ;)
Fijn dat je zus je morgen gezelschap komt houden,
sterkte met het geduld,
liefs, Sonja

quilting Jeannet zei

Beterschap Wietske, en je doet vast veel inspiratie op langs al die blogs.

Jeanneke zei

Ik hoop voor jou, dat het met de 'ledigheid' en verveling de komende tien dagen niet uit de hand loopt en dat je daarna weer spoedig de draad op zult kunnen pakken.
Ik heb zelf het nodige met De Vlerk geworsteld en weet heel goed hoe jij nu moet afzien, maar dat er zeker ook licht aan het eind van jouw (carpale) tunnel zal zijn!
Sterkte en groetjes,

Jeanneke.









Rennie zei

Sterkte en heel veel geduld gewenst even. Goed idee begin een quiltcafé, maar dan wel,in Leiden hihi!

Marguerite zei

Gelukkig dat je er weer bent. Genoeg leesvoer. En ja regendruppels tellen doe dat maar niet. Ga maar lekker blogjes lezen. Alhoewel dan kom je er meteen achter dat als je weer los mag je tijd tekort hebt. Want je hebt dan zoveel ideetjes opgedaan!!!! Je lijstje dat wil ik ook nog maken is zo gegroeid. Een quiltcafé is trouwens wel een goed idee. Maar vanuit hier iets te ver.
Groetjes Marguerite

Kleine Vingers zei

Hoop dat je goed hersteld en dat je binnenkort weer lekker dat kunt en mag doen wat je graag wilt doen. Ondertussen maar genieten van het bezoek, surfen en inspiratie opdoen op internet en misschien nog een bezoekje aan een quiltwinkel proberen te regelen.Op die manier zijn de 10 dagen snel voorbij.
groetjes

Anoniem zei

Wietske, heel veel beterschap en sterkte. geniet van het gedwongen stilzitten.
Groetjes, Anneke

Anoniem zei

Hè zus, nou natuurlijk lees ik al die lieve reacties! Je hebt er weer een mooi luchtig verslagje van gemaakt! Heel goed. Maar wel een goede tip voor die hangplek voor quilters. We kunnen best morgen even in de auto stappen. We maken er in ieder geval een mooi dagje van. En..... We haasten ons niet!

Tineke Bolleboom zei

Beterschap meid, en neem de tijd laat het even rustig helen, ook al ben je een kruidje roer me niet, lezen is heerlijk en pinterest op de computer kun je helemaal in verdwalen zonder na te hoeven denken, je vermaakt je vast wel!

Aangenaam verpozen met Joke zei

Fijn dat het weer achter de rug is. En ja, die 10 dagen dat zal best wel even afzien zijn. Maar ik lees hierboven al, dat je er morgen met je zus op uit kan. Blogjes, een hele stapel quilt/handwerkbladen en je komt de tijd wel door. Het enige nadeel is, dat je hiervan weer zoveel inspiratie krijgt, dat je minstens honderd moet worden.
Groeten en beterschap van Joke.

yvonne zei

Heel veel sterkte en laat het goed genezen.
Geniet nu van alle dingen die bij andere gebeuren.
Dus veel lezen . liefs yvonne

Carin Wijnand zei

Laat je maar flink verwennen en geniet van even niks ( hoewel...?) Wens je goed herstel en wat zon om van te gaan genieten.

Anoniem zei

Als het nu niet goed komt met al deze beterschapswensen,dan weet ik het niet meer.
Pas goed op jezelf en hou nu ook echt rust met die hand!
En doe,wat mensen zonder blog doen,kijken en inspiratie halen op blogs en uit tijdschriften.Morgen een gezellige dag met zusje.
sterkte en hier scheen net de zon.
groetjes,Truus uit Drenthe

Anoniem zei

(Nou is mijn reactie verdwenen!)
Met al deze beterschapswensen,moet het wel goed komen Wietske!
Gewoon rust houden--echt doen!--en verder doen wat niet bloggers doen--inspiratie halen bij blogs en tijdschriften.
gezellige dag met zusje.
groetjes,Truus uit Drenthe

Françoise zei

Een quiltwinkel is een goede hangplek en soms ook best lopend of per openbaar vervoer te bereiken!
Succes.

Else zei

Heel veel rust en beterschap gewenst. En vlgs mij is blogland een prima hangplek, uit en toch thuis! Ik hoop dat er nog veel dames hier langs komen en een berichtje voor je achter laten voor je. Dikke knuffel Else

Else zei

Was ik nog ff, vergeet ik je voor morgen een hele fijne dag met zusje te wensen(lol)

Atelier Hartendief zei

Hoi Wietske,

Het komt vast goed met je hand! Sterkte met je quiltpauze,

groetjes Marijke

Annie Kingma.Bonnema zei

Kom zeker weer goed met je hand.
En een mooi boek lezen, of mooie patronen en werkjes kijken, zal wel gaan.
Morgen een gezellige dag met zusje.
Groetnis Annie

IngridR zei

Nu maar herstellen. Doe het rustig aan, maar die boodschap heb je al vaak gelezen.
Ik lees dat je zus je morgen mee uit rijden neemt..... quiltwinkel???? Nog iets leuks op tv? E-reader? Lichter dan een boek.
beterschap!!

conny's quilts zei

Ik zou geloof ik een hele stapel boeken verslinden...als je dan toch niet quilten kan.....Doe rustig aan en ik wens je een voorspoedig herstel

Sis Voorn zei

Fijn dat de eerste stap voorbij is !
Nog even doorzetten !!!!

Anoniem zei

Wietske,
Maak van de nood een deugd en probeer een beetje te genieten van die dingen waar je anders niet aan toekomt en toch ook leuk zijn.
Sterkte en beterschap!
Jeanny (zonder)

Ineke Hulzebos zei

Hopelijk hersteld het allemaal snel en mag je alles doen wat je graag wil doen ;-) Maar lees eerst maar bij, misschien krijg je nog meer inspiratie!
Sterkte en beterschap
Groetjes, Ineke Hulzebos

Heleni zei

Oh gelukkig dat 't achter de rug is. En nu herstellen maar, zodat je weer snel aan de gang kunt.

Annemarie zei

Beterschap Wietske! Ik hoop op een spoedig herstel voor je zodat je weer heerlijk kunt quilten. Lekker rustig aan doen en morgen veel plezier met je zus! Groetjes, Annemarie

Miranda zei

Beterschap met dat handje van je! En blogs lezen....hahaha...we hoeven elkaar echt niet te vertellen hoe heerlijk snel de tijd zo kan gaan....wat zul je bijgelezen blijven trouwens! Veel plezier met al die lieve hulpjes die je de komende tijd gaan helpen Wietske en geniet van het lezen. Voor je het weet moet je weer van alles....

Judith zei

Lekker hangen in een Quiltwinkel? Of op een bee, leuke wim'n uitzoeken. Mooie roman...... Volgende week mag ik onder t mes, net op tijd voor Naaldwijk!

Judith zei

Hè, ik ga te snel. Beterschap natuurlijk, en straks weer lekker veel steekjes!

carina zei

Gelukkig dat heb je weer gehad nu snel herstellen!

Conny's-blog zei

Fijn Wietse dat je het weer achter de rug heb. Nu maar hopen dat het goed geholpen heeft. Dus even andere dingen doen en rustig aan jij, dan zien we je werkjes vanzelf weer langs komen..........liefs.Conny

Jet en Zus zei

Wietske, ik denk niet dat jij je gaat vervelen, genoeg te doen toch, lekker uitrusten, tv, lezen, bloghoppen, nieuwe ideetjes opdoen en anders vraag je een lift naar een Bee en kun je daar advies geven en lekker bijkletsen zonder je schuldig te voelen dat je niets doet!( als ik veel praat gaat mijn werk nooit zo hard) en veel plezier morgen met ZUSJE

Groetjes en veel beterschap!

Anita

nelleke zei

ahhh nou zeg!! Ben je in de lap??? Sorry dat ik het niet wist, ff te druk gehad!

Wens je een spoedig herstel en sterkte en liefsss



Nelleke

Kitty zei

Heel veel beterschap, kijk maar weer uit naar de ik-mag-weer-quilten-tijd!!!

H Haan zei

Beterschap met je hand. Hopelijk wordt straks alles beter.
Op youtube staan soms ook leuke filmpjes over quilten om naar te kijken. Verder een goed herstel.
groeten Harma