zondag 12 mei 2013

Daar zijn we dan

Mijn eerste berichtje vanuit de B&B van Monica en Guus.
De reis ging zeer voorspoedig, in het begin behoorlijke regen maar na verloop van tijd brak de zon door en was het genieten geblazen.
Omdat Lida Parijs wilde omzeilen hebben we volgens mij een alternatieve route gereden waardoor we iets later waren dan gepland.
De ontvangst in 'Chez Monica et Guus' was bijzonder prettig en de avond verliep in grote harmonie waarbij we voor ieder de nodige cadeautjes gemaakt en gekocht hadden.
En neem van mij aan, Monica en Guus zijn een prima gastheer en gastvrouw, je voelt je welkom in een sfeer die helemaal leuk is.
De kamers werden verdeeld, de bedden geïnspecteerd, en we hebben goed geslapen.

Uiteraard net als bij jullie regende het hier vanochtend ook.
Maar het mag de pret niet drukken: de omgeving is onvoorstelbaar mooi en zodra ik maar even de mogelijkheid had vanmorgen om foto's te maken ben ik naar buiten gegaan met onderstaande plaatjes als resultaat !


 Tja, en dan het interieur !!!! Geweldig, helemaal mijn smaak.

Op ieder detail is gelet, en op iedere plek is wel iets wat het fotograferen waard is.





Nu maar afwachten of het droog wordt en of we nog ergens heen kunnen gaan. Maar als dat niet gaat hebben we genoeg handwerk bij ons om ons te vermaken.

Ik kan niet rechtstreeks vanuit hier bloggen, dus de berichtjes komen via mijn lief naar jullie toe.
Hij zorgt er voor dat alles er netjes op komt te staan. Maar omdat hij morgen natuurlijk gewoon aan het werk moet zullen de blogjes met enige vertraging verschijnen denk ik.

Groetjes,

Wietske



20 opmerkingen:

carina zei

He leuk ik zag het al op de blog van lidia! Veel plezier met elkaar

Rina zei

Dat ziet er heerlijk rustgevend uit. Geniet ervan.

Aangenaam verpozen met Joke zei

Wat ziet dat er gezellig uit. Dat wordt vast genieten. Veel plezier met elkaar en met het handwerk.
Groeten, Joke

Heleni zei

Heel veel plezier Wietske. Het begin met je mooie foto's ziet er al goed uit.

gr.Heleni

Rennie zei

Mooi weer of niet in ieder geval lekker genieten met elkaar.

Noa zei

oh gezellig om al iets te leren,wij gaan als het goed is in augustus tenminste dat was de afspraak

Sonja- Sezoentje zei

Heerlijk, wij moeten nog twee maandjes wachten om Franse bodem onder onze voeten te voelen maar na het lezen van je prachtige post krijg ik er alvast hééééél veel zin in!
Fijne tijd daar samen,
liefs, Sonja

Else zei

Hele fijne dagen samen! Knuffel Else

Anoniem zei

Leuk om daar te zijn en het ziet er echt frans uit!
Waarom zijn jullie niet via Luxemburg gereden? Dan had je Parijs gemeden en niet omgereden.
Heel veel plezier en nu maar wachten op je volgende verhaal.
GENIET en veel plezier!
groetjes,Truus uit Drenthe

wilma oud zei

Heel veel plezier jullie met zijn allen daar. Groetjes Wilma

Annie Kingma.Bonnema zei

Leuk en mooi, heel veel plezier.
Groetnis Annie

Suuske zei

Zó leuk om je verslagje vanuit Frankrijk te lezen!
Ik kijk nu al uit naar de volgende.
veel plezier samen!

Marguerite zei

Wat lief dat je ons mee laat genieten van jullie vakantie.
Hoop wel dat de zon gaat schijnen, want dat hoort toch bij Frankrijk en bij vakantie.
Heel veel plezier.
Marguerite

Anoniem zei

Leuk mam! Mooie foto's. En pap: fijn dat je de berichtjes erop zet! Liefs

Conny's-blog zei

Wat een mooi stekkie hebben jullie gevonden zeg. Veel plezier daar met zijn allen. Leuk om met je mee te kijken zeg...............liefs.Conny

Anoniem zei

Ook ik kan zo mee genieten van je belevenissen.wij zijn weer helemaal op stee zoals ze in Groningen zeggen ,en genieten van onze prachtige tuin en huis!
Het is heerlijk! Voor jullie heeeeeeel veeeeel plezier en voorzichtig! Kusje van zusje

Saskia zei

Hoi Wiets,

We hebben elkaar net gemist! Wij kwamen terug uit parijs en jij ging juist richting France. Ik wil je een hele gezellige week toewensen en veel plezier daar in het zuiden! Het ziet er in ieder geval heel pittoresk uit,geniet ervan en spreek je snel daarna.

Dikke kus,

Xas

Janny zei

Wat leuk Wietske! Maar waar zit je in Frankrijk? Richting zuiden is he tin ieder geval helemaal blauw!

Fijne vakantie,

groetjes Janny

Anoniem zei

Dat ziet er geweldig uit , Wietske. En alles past perfect bij je. Veel plezier deze week.
Marleen.

Saskia Smit zei

Veel plezier!