zaterdag 25 maart 2023

Dear Jane enzo.....

 De punten waar we aan gewerkt hebben vorige week komen nu via de app binnen


en de resultaten zijn heel verschillend


We werken nog steeds met veel plezier met groepjes op woensdagmorgen en vrijdagmiddag 1 keer per maand, en je kunt nog altijd meedoen.De appgroep is gezellig en levendig.

Alle info vind je onder de tab cursussen.


De "Droomborduurtjes", ontwerp van Kristel Salgarollo is klaar en uitgeleverd. Een grote groep heeft er met veel enthousiasme aan gewerkt en de eerste top is klaar om gequilt te worden.


Afgelopen woensdag gaf Anke een dag les: "quilt as you go"


Een bijzonder enthousiaste en gezellige groep die allemaal zeer tevreden naar huis ging. Een duidelijke beschrijving is voor de zekerheid nog bijgevoegd.


Natuurlijk geven we de werkwijze van Anke niet prijs. Meld je als je de techniek wilt leren en we plannen een nieuwe datum.


En weer is er een mooi blok klaar van "The secret garden" van Sarah Fielke. 2 maanden zijn er nu voorbij en de kop is er af.


Ik verheug me op morgen. De Matheüs Passion in het Muziekcentrum in Eindhoven. Ik kom uit een groot gezin en mijn moeder spaarde een heel jaar voor ons om naar dit evenement toe te gaan. We mochten onze nieuwe paas-kleren aan en zaten 4 uur stil. Ieder jaar was het bijzonder om mee te maken en ik ken hem uit mijn hoofd.

Morgenmiddag gaan we het weer beleven en het zal ongetwijfeld mooi worden.

Woensdag om 10 uur zijn  we weer open Anke is er dan ook met de laatste dubbele les appliceren.

Fijn weekend 

groetjes

Wietske