dinsdag 4 januari 2022

Tja......

 In de herhaling van vorig jaar. 


Niks te doen, nergens heen. Ons dagelijkse uitje is de winkel voor een paar boodschappen en een wandelingetje door de lege stad.

Zo langzamerhand hebben we er schoon genoeg van! Na 3 keer een lockdown en 3 vaccinaties vinden wij het onderhand al lang niet meer rechtvaardig wat er om ons heen gebeurd en wat er van ons verwacht wordt, of liever gezegd: wat er niet verwacht wordt.........

Gelukkig mogen de kinderen maandag weer naar school en daar zijn we oprecht blij om.

Mijn Dear Jane groeit gestaag. De volgende rand zit er weer aan.


En met af en toe een beetje hulp lukt het me zelfs om een lastige punt in elkaar te zetten.


Natuurlijk had ik gewoon kunnen appliceren maar soms is het toch echt een uitdaging om het wat moeilijker te doen.


En ziehier, een resultaat waar ik blij van word.


Het "huiswerk" op FB volg ik ook. 

Het is steeds weer leuk om te zien hoe anderen hun blokken in elkaar zetten.


Op nieuwjaarsdag kregen we een uitnodiging van Isabel om haar chocobar te bezoeken.



Ze had het helemaal zelf bedacht. Tafel buiten, een vuurtje er bij en de buurtjes die uitgenodigd waren waren allemaal present met hun kinderen.

Een gezellige nieuwjaarsvisite dus.....


De kerstspullen zijn inmiddels opgeruimd, de gordijnen en ramen gewassen. De winkel is klaar om weer in gebruik te worden genomen. Er komen heel wat nieuwe stoffen binnen dus we hebben lege planken klaarstaan.


We houden nog maar weer vol de komende tijd en maken er maar het beste van. 

sterkte, blijf gezond en groetjes


Wietske