zondag 30 januari 2022

Teamwork....

 Het kwam wel bijzonder goed uit vrijdagmiddag. Isabel en Suze die een paar uurtjes kwamen spelen omdat hun mama druk was in de Studio.

Een enorme doos vol met spullen kwam binnen en voordat het allemaal een plekje had gevonden moesten er wel enige handelingen verricht worden.

Daar konden we wel wat hulp bij gebruiken en de dames lieten er hun speelgoed graag voor in de steek.


In rap tempo werden de dozen leeggemaakt


En terwijl ik de verschillende artikelen van prijsjes voorzag, plakte Isabel alles netjes op de door mij aangewezen plek 

 nam Suze het over en op aanwijzing van opa werd alles keurig in de kast gelegd.


Na gedane arbeid volgt natuurlijk het moment van de uitbetaling en lag het salaris al keurig klaar in de kassa. 

De meisjes genoten. 

Wij vinden het een unieke situatie. 2 bedrijven onder 1 dak. Papa en mama die hard werken en opa en oma  die er plezier in hebben en ook best wel hard werken........ 

Het is te leuk om dit samen te doen.


Op het vorige blog gaf ik melding van de "365 dagen challenge" van Kathryn Kerr. Er kwamen heel wat reacties op of we er niet eens samen aan konden werken en tot mijn verrassing kreeg ik een berichtje van Esther dat zij hem gemaakt heeft.

Op mijn vraag of hij een poosje in de winkel mag hangen kwam het positieve antwoord: "ja hoor, we brengen hem zaterdag."
Oh wat is hij mooi en wat ben ik er blij mee. We gaan extra ruimte maken in de winkel. Een beetje verbouwen moeten we wel want hij is zo enorm groot, maar het komt goed.

Mocht je nou zin hebben om er samen met ons aan te werken? Meld je dan via de mail en we overleggen  wat de mogelijkheden zijn.

Dank je wel Esther voor het uitlenen van zoiets moois, we gaan er van genieten de komende tijd.
Vanaf woensdag kunnen jullie hem komen bewonderen, dan zal hij aan de muur hangen.


Esther heeft de Bom in onze winkel gevolgd met de Fleur van Susan Smith. Wat is hij prachtig geworden, en wat vinden wij het toch leuk om iedere keer weer te zien hoe onze stoffen hun weg vinden in de werkstukken.


Het resultaat is echt prachtig


 met de bijzondere lapjes die Susan ook gebruikte in haar Fleur


Hij is schitterend gequilt, echt een plaatje!!!!


Alle eer voor het quiltwerk gaat naar Aljona en als je goed kijkt bovenin zie je het handschrift van Susan.


Wij hebben enigszins last van keuzestress. Zoveel mooie rode en wit-rode stoffen. Je zou ze wel allemaal willen verwerken in de "Droomborduurtjes" van Kristel.

We hebben besloten dat er nog 2 deelnemers aan de lijst toegevoegd kunnen worden en dan stoppen we want anders wordt het gewoon te veel. We moeten het wel een beetje overzichtelijk houden......


Woensdag zijn we er weer om 10 uur en 's middags is er een applicatieles. 

De laatste foto komt nog binnen van het huiswerk dat gemaakt is. Ik verheug me erop om de resultaten in het echt te zien. 
 

Fijne zondag allemaal, ik ga heerlijk handwerken terwijl Herman weer gaat zingen. 

Eindelijk mag het weer en dan ook nog met het voltallige koor.

groetjes

Wietske