dinsdag 11 januari 2022

Weer een rij af.....

 Ondanks het feit dat we best veel in de winkel zijn, heb ik tijd over om veel te handwerken. En dan gaat het snel met de kleine blokjes van de Dear Jane.

Mijn administratie werkt vlekkeloos: een stickertje er op als het klaar is, een krul op het overzicht en daarna gaat het netjes op volgorde in een koffertje en kan ik straks de blokjes op m'n gemakje aan elkaar zetten. 


Ook de eerste rij punten zit in elkaar, volgens mij hoef ik er nog maar een stuk of 8 te doen.....


Gistermiddag hebben we geschikte kleuren rood bij elkaar gelegd voor de Droomborduurtjes van Kristel. We mogen ons verheugen in een grote groep die mee gaat doen


en dan moet je op tijd beginnen met organiseren en nadenken. We starten in april maar er moet echt nog stof bijbesteld worden


Ook de wit-tinten kunnen nog wel wat aanvulling gebruiken.


Gisteravond is Herman er nog druk mee geweest om de leveranciers aan te schrijven


zodat we straks niet misgrijpen en op tijd kunnen gaan beginnen met snijden. Wat ben ik blij met het rekenwonder in mijn winkel. Ik zou het zelf allemaal niet kunnen bedenken.


Iedere deelnemers krijgt een volledige klos garen, dus ook daar moeten we flink mee aan de slag om die op tijd binnen te hebben.


Uiteraard kun je meedoen, maar als we beginnen te snijden wordt het maximum bepaald en kun je niet meer instappen.

Je kunt alle info terugvinden onder de tab Projecten.

Vanmiddag komen er weer meisjes spelen, altijd een heerlijk moment op de dinsdag.


Fijne dag

groetjes

Wietske