woensdag 8 maart 2017

"Tom Poes, verzin een list"

Inderdaad, de oplettende teller had gelijk.

ik had een spies te veel in mijn cirkel. Maar dat moest wel want met de aangegeven hoeveelheid kreeg ik hem met geen mogelijkheid aan elkaar.

3 keer heb ik het geprobeerd.

 Met de hand, met de machine. rekken, trekken, duwen en schuiven. 

Ik werd er moedeloos van.

In het pakket dat Sarah heeft gestuurd zit een prachtige mal van de Dresden Plate. Deze gaan we later  in het patroon gebruiken.

Ik heb hem nu ook gebruikt en het resultaat is geslaagd.


Afgemaakt in de nachtelijke uurtjes........

Heerlijk


Het wordt een fijne (quilt) dag, 

want het gaat erg hard regenen vandaag. 
Normaal sta ik er niet echt om te springen maar nu is het goed voor ons dakterras.

Gisteren geschrobd met liters azijn.....


Spoelt het vandaag nog lekker even schoon.


groetjes

Wietske