donderdag 9 maart 2017

Raad eens.......

Ach, onze kleinkinderen weten wel hoeveel we van ze houden, toch?
we hoeven dat niet de hele dag te vragen.....

Isabel zegt soms zomaar:
"hè, lief omaatje......"

En toen ik vanmiddag vroeg: waar vind je het leuker? Op de crèche of bij opa en oma?'

"Bij jullie".


We hebben sinds kort de schitterende stoffenserie van deze hazen in de winkel. Laat ik nou bezig zijn met de Bom van Sarah Fielke:

"Down the rabbit hole" 

En eigenlijk wil ik gewoon deze hazenstof gebruiken.
Vanmiddag besloot ik het gewoon te doen, gewoon te leuk.


Alle oma's onder ons zullen het kunnen beamen: Onze kleinkinderen mogen echt veel meer dan onze kinderen vroeger.

Isabel mocht rustig met mijn pas geknipte rondjes schuiven en spelen.


Kruk bij het aanrecht en helpen om de "perfect circles" weer uit de rondjes te krijgen.
Ze bewaart ze voor mij voor als ik weer een nieuwe serie maak.


Al moet ik wel zeggen dat de drup water die onder aan de kraan hangt minstens zo interessant is.


Ik heb haar beloofd dat we naar Curacao gaan als alle blaadjes aan de bomen zitten.
gelukkig zeg ik altijd nadrukkelijk:

"ALLE"

want in haar eigen achtertuin botten de struiken al behoorlijk uit.


Gelukkig bij ons nog niet. Hier houden we ons aan. 
Gelukkig nog een maandje, dan gaan we......
Als oma moet je wel geloofwaardig blijven.


Het tuincentrum: een Eldorado en ook daar gaan opa en oma weer helemaal in de fout.

Isabel mag in de draaimolen als ze de winkel binnenloopt en nog een keer als we weer naar huis gaan.


En voordat de hele stenen veestapel is geaaid ben je zo een half uur verder.


Al werd de levende have ook niet vergeten.


Vanmiddag heeft ze met opa een hotel gebouwd. Bedden, WC, wastafel, eethoek, alles is gerealiseerd,


zodat oma even tijd had om op haar gemak de bloemen te rangschikken, met op iedere bloem een vlinder of een vogel.

Nu de steeltjes nog, die worden geel.


We hebben natuurlijk alvast wat plantjes meegenomen voor op het schone terras.
niet te veel voorlopig, zomaar even voor het opvrolijken.


We gaan slapen, de dag was weer vol genoeg.

welterusten allemaal

groetjes

Wietske