vrijdag 3 maart 2017

Afleiding......

Heel belangrijk in dit soort dagen.

Ontzettend lief, al die reacties gisteren en vandaag. Heel veel mensen hebben Britt goed gekend van toen we de winkel nog in de eetkamer hadden boven. 
En iedereen die zelf huisdieren heeft (gehad) weet hoeveel verdriet je er van hebt.

dank jullie wel!!!!!!

Afleiding is prima en dat hadden we de afgelopen dagen. 


Vandaag de beginners die zich de blokken langzamerhand eigen beginnen te maken.

Onze Sarah van 13 die helemaal idolaat is van de konijntjes en er wel een hele quilt van zou willen maken.

Zonder dat ze het eigenlijk weet is ze aan het fussy cutten.....


De log cabin, voor sommigen nog een uitdaging, voor anderen een eitje.


Een molen met een spontaan rondje rond de kerk.


En dan de eerste ronde vorm met al die spelden.


Je kon een speld horen vallen, zo ingespannen werd er gewerkt.
Het gaat goed met deze beginners, ook zij hebben er lol in, en je ziet het werk groeien.
Dat geeft voldoening.


Er was veel afleiding: Laurens, Valentijn, Koen en Isabel.
De kamer Koen-proof gemaakt want hij is erg ondernemend, en we zijn de stad ingelopen zodat de frisse neus ook gehaald werd.

Ze mochten speelgoed kopen van opa.


Hun lieve mama bleef bij mij tot Herman weer terug was.


En wat is er nou heerlijker dan je grote neef die jouw schoenen wel even aantrekt.
Zo zie ik het gebeuren straks op Curacao.
met z'n veertienen een hele week, heerlijk!!!!!

Fedde en Pepijn er nog bij. Ik hoef alleen maar te genieten.


Woensdag de Bee, druk bezocht.
De eerste resultaten van "the Gossip"


heel veel borduurwerk bij de Deuren,


De eerste sterren

  
en het eerste blok in de lichte variant van Sarah"s "Happy Days"


Sommigen doen mee met de Bom van Sarah "Down the rabbit hole"
Het middenstuk: een best wel ingewikkelde cirkel


Die bij mij dus mislukt is.
ik maak hem over, heb ik me voorgenomen.


Morgen komt Rinske Stevens, en we gaan dit prachtige doosje maken.


Ze stuurde vandaag een doos vol met benodigdheden die we al een plaatsje hebben gegeven voor morgen.

Ik heb er zin in, het wordt weer een gezellige volligheid.


Appliceren is heerlijk als je even nergens zin in hebt.


Ik zal morgen mooie foto's maken. Overigens komt Rinske 3 juni nog een keer en jullie kunnen je nog aanmelden.

Fijn weekend.

groetjes

Wietske.