dinsdag 7 maart 2017

niks.....

Met een lege agenda 

heb je heerlijk de tijd. 

Inmiddels heb ik de 3e maand van Sarah's "Happy Days" bijna af. 
Ik hoop steeds een maand in het voren te kunnen werken zodat we inzicht hebben in kleuren en afmetingen.


We blijven dicht bij de kleuren uit het boek


 maand 2 is gesneden en ingepakt


en ligt kaar voor de volgende keer in de lichte

  
en de donkere variant.

2 boeken hebben we nog, dus je kunt nog meedoen als je zin hebt.


Ik breek intussen mijn hoofd over de cirkel van de nieuwste Bom van Sarah. Ik kom er niet uit, het lukt me niet op de machine en ook niet met de hand.

Gewoon niet tevreden

Te complex voor mij denk ik zo maar.......


Vandaag ga ik me bezinnen hoe ik het oplos.

Ideeën genoeg.

Bij de paas-workshop op 22 maart zijn ook nog 2 plaatsen vrij.

Morgen om 10 uur gaan we weer open en is er een Bee.

Fijne dag

groetjes

Wietske