maandag 12 oktober 2015

Helaas……...

Ik mag niks laten zien

Gisteren een hele leuke workshop over het boek van Marie. Maar het boek komt pas in februari uit. Wij mogen natuurlijk al wel aan de slag maar tot die tijd blijft het een 
"geheim project"


En kijk, Simone (klik) was er ook.

Gezellig


We worstelden ons samen door de materie heen. Tenslotte zijn wij best wel van de kruissteekjes en minder van de bijzondere steekjes die we gisteren leerden.


Ik heb heerlijk stoffen gekeken gisteren en deze leverancier is begonnen met de levering van de stoffenlijn  van


Veronique Raquena, de ontwerpster van de Jules.

Natuurlijk heb ik de rose lijn meegenomen.
Kunnen we ook mooi gebruiken bij de bloemen van de Daisies


Er verdween nog meer moois in mijn kar


Tenslotte moet de kast wel vol



 2 prachtige boeken van Marie waarin alle borduurtechnieken uitgebreid beschreven staan.
verder heel veel patroontjes van merklappen en ander moois.


Kortom, er gaat weer meer geborduurd worden.

Nu gauw aankleden. Isabel en haar mama zijn deze week nog vrij en we gaan Laurens en Valentijn vanmiddag verrassen bij school.

Ze weten niet dat we komen……..

Ik verheug me nu al op hun gezichten

Fijne dag

groetjes

Wietske