donderdag 1 oktober 2015

En terwijl...

Ik mij een beeld vorm van hoe de "Life is beautiful" er uit komt te zien,
er komen bruine sashings tussen,


heb ik intussen de blauwe deeltjes geappliceerd en ga ik aan een volgend blok beginnen van de antieke wedding sampler van Di Ford.

In ieder geval smaakt dit naar meer en er zitten prachtige blokken tussen.


Gisteren kreeg ik een lief cadeau. Een pompoen van stof, gemaakt door een klant. Hij staat de komende weken op de toonbank.

Een fleurig gezicht…….


Om 10 uur is het weer Jules- tijd. We zitten al weer in maand 8 en er hebben zich inmiddels al zoveel quiltsters gemeld die hem ook eens willen maken dat dit zeker door gaat volgend jaar.
Heb je belangstelling? mail ons zodat je niet te laat bent. 

We doen het de volgende keer op precies dezelfde manier, ook op de donderdag 1 keer per maand en ook dit keer gaat José de kar trekken.

Over 14 dagen is de eerste bijeenkomst van de Bluebird Lane. We hebben nog plaats voor 2 deelnemers, dus mocht je nog mee willen doen, meld je dan aan per e-mail.

Kijk voor meer info onder het hoofdstuk projecten.

Ik ben benieuwd naar de resultaten van de afgelopen maand van de Jules.

Morgen weer meer.

Fijne dag

groetjes

Wietske